کافه آسمون

آشپزی در خانه وقتی خانه نیستید

فهرست مطالب

اگر نمی توانید سفر خود را بدون داشتن یک فنجان بزرگ قهوه در دستان خود یا بیدار شدن در یک مکان عجیب و غریب برای هم زدن ترکیبات قهوه تصور کنید ، می دانید که شروع روز خود را با یک دم نوش خوب چقدر مهم است!

دسامبر در حال آمدن است و این به این معنی است که جشن ترین دوره سال نزدیک می شود! بسیاری از سفرها ادامه می یابد – یا با خانواده (تعطیلات مدرسه!) ، برای دیدن خانواده یا فقط برای وقت گذاشتن برای خودم.

برای دوستداران قهوه ، دم کردن مناسب به ویژه برای فشار دادن سطح انرژی به دلیل تأخیر جت ، تغییر در منطقه زمانی و همچنین افزایش قبل از طلوع آفتاب برای گرفتن طلوع آفتاب بسیار مهم است. هیچ کس نمی خواهد هنگام تعطیلات احساس بی حالی کند ، درست است؟

بنابراین ، ما سه روش ساده اما خوشمزه را برای به دست آوردن یک ترکیب عالی خانگی در زمانی که در خانه نیستید به اشتراک خواهیم گذاشت (روش دوم مورد علاقه و آسان ترین روش ماست!)


کافه پرک ایروپرس

AeroPress

آیا به دنبال یک همسفر مینیمال سفر هستید؟ AeroPress یکی از دوستداران قهوه مورد علاقه کمپینگ است!

AeroPress یکی از کوچکترین و قابل حمل ترین سازهای قهوه در بازار است و می تواند در حدود 30 ثانیه یک فنجان قهوه درست کند (بدون احتساب جوشاندن آب). AeroPress نیازی به باتری یا برق ندارد ، که این امر برای خارج از منزل عالی است.

با این اختراع جهانی تغییرات بی شماری در آشپزی و دستور العمل ها وجود دارد. قابل حمل و قابل اطمینان ، AeroPress برای همه دوستداران قهوه ضروری است.


کافه پرک موکاپوت بیالتی

قابلمه موکا

برای دوست داران اسپرسو که نیاز به شروع قوی روز خود دارند ، شما فراموش نمی شوید. با روشی کاملاً روستایی ، ما بیالتی را دوست داریم!

استفاده از آن آسان است ، زیرا تمام آنچه شما نیاز دارید آب سرد ، لوبیای مورد علاقه خود و یک مشعل برای گرم کردن کارافه است. البته ما آب فیلتر شده را برای یک لیوان با طعم بهتر توصیه می کنیم ، اما حتی بدون آن هم باز هم به اندازه کافی خوب است! فقط در چند دقیقه ، کاسهگلدان اسپرسوی غنی و معتبری تولید خواهد کرد که شما را پشتیبانی خواهد کرد!

ما به اندازه 3 لیوان برای مشروبات الکلی جداگانه یا اگر یک زن و شوهر هستید و به اندازه 6 لیوان اگر یک گروه دوست دارید یا به صورت خانوادگی سفر می کنید ، توصیه می کنیم!


کیسه های قطره ای نیترو قهوه هدیه

نیترو قطره توسط قهوه پرک

ما بهترین ها را برای آخر حفظ کردیم!

اگر به شما بگویم که هر جا بروید می توانید از راحتی کیسه قهوه لذت ببرید بدون اینکه در طعم تازه بو داده خدشه ای ایجاد کنید؟ درست است ، کیسه های شستشوی قطره یکبار مصرف ما با نیتروژن شسته می شود ، این فرآیند اکسیژن را از بسته بندی خارج می کند و ماندگاری مخلوط های مخصوص قهوه ما را افزایش می دهد تا طعم برتر آنها حفظ شود.

ماندگاری کیسه های قهوه Nitro Flushed قهوه ما نسبت به قهوه های مخصوصی که تازه تفت داده ایم بیشتر است. و با این حال ، از آنجا که تقریباً بلافاصله از پخت تا آسیاب به بسته بندی می رسد ، باز هم طعم شگفت انگیزی خواهد داشت! فقط سه مرحله آسان و voila ، یک آبجکت خانگی عالی برای شروع روز خود حتی اگر در خانه نیستید!

مرحله ی 1: فقط بسته را باز کنید
مرحله 2: کیسه قهوه قطره ای را در جایی که نشان داده شده پاره کنید
مرحله 3: آن را روی لیوان آویزان کنید و حدود 150 گرم آب گرم بریزید.

اکنون آماده لذت بردن از طعم و رایحه قهوه در یک کیسه قطره مناسب هستید! امتحان کنید برای خودتان دریابید که کیسه های قطره ای نیترو ما چقدر نجات می دهند!

Bon Voyage ، پیشاپیش برای همه شما تعطیلات مبارک آرزو می کنیم!


منابع:

https://www.globeguide.ca/brew-coffee- هنگام مسافرت /
http://www.manualcoffeebrewing.com/travel-coffee-how-to-great-great-g کافی- در حالی که در سفر سبک هستید /