کافه آسمون

آیا می توانم دانه های قهوه را در مخلوط کن خرد کنم؟

فهرست مطالب

اگر شما هم مثل ما در عاشق قهوه هستید ، می دانید که دانه های قهوه طعم بسیار بهتری نسبت به قهوه قبل آسیاب شده می دهند. فقط چیز خاصی در مورد دانه های قهوه تازه آسیاب شده وجود دارد که قهوه قبل از آسیاب نمی تواند ارائه دهد.

اما اگر وسایل مناسبی در خانه ندارید ، آسیاب کردن دانه های قهوه تازه مشکل است. خبر خوب این است که شما هم اکنون می توانید دستگاهی در آشپزخانه خود داشته باشید که بتواند این دانه ها را خرد کند تا از این پس هر روز صبح خوشمزه ترین فنجان قهوه را بنوشید.

چندین گزینه برای امتحان در مورد آسیاب کردن دانه های قهوه وجود دارد. از جمله این موارد می توان به استفاده از گلدان و ملات و البته آسیاب قهوه اشاره کرد. اما استفاده از مخلوط کن برای خرد کردن دانه های قهوه چطور؟ بله ، این نیز امکان پذیر است!

آیا می توانم دانه های قهوه را در مخلوط کن خرد کنم

درست است! اگر مخلوط کن دارید می توانید دانه های قهوه را درون آن خرد کنید. فقط با گرفتن تعداد کمی دانه قهوه و مخلوط کردن آنها برای چند ثانیه ، می توانید یک مخلوط درشت ایجاد کنید. اگر می خواهید آسیاب ریزتری داشته باشید ، دانه ها را با جسارت حتی طولانی تر هم خرد کنید!

همانطور که می دانید ، روش های زیادی برای تهیه یک فنجان قهوه خوشمزه وجود دارد. شما می توانید انواع مختلفی از جمله لاته ، ماکیاتو ، کاپوچینو ، اسپرسو و … را انتخاب کنید. اما برای بیشتر باریستاها و قهوه سازها (مانند خود شما) ، اولین قدم برای ایجاد یک فنجان کامل کافئین ، آسیاب کردن دانه های بو داده قهوه است.

ما به طور دقیق نحوه خرد کردن دانه های قهوه در مخلوط کن و عوامل مهمی را که باید در نظر بگیریم بررسی خواهیم کرد.

دانه های قهوه را در مخلوط کن آسیاب کنید

همه سلام به مخلوط کن! این دستگاه نوآور زندگی را برای بسیاری از ما راحت تر کرده است. این کوزه چنگال مانند شامل تیغه های چرخان در زیر است که غذاهای مختلف را برای مدت زمان طولانی برش داده و مخلوط می کند.

مدل های جدیدتر ، مانند مخلوط کن غوطه وری ، دارای موتور درب هستند که آنها را برای ظروف مختلف مناسب می کند. بنابراین اگرچه بلندرها در آشپزخانه بسیار مفید هستند ، آیا آنها برای آسیاب کردن دانه های قهوه مفید هستند؟

اگرچه بلندرها می توانند دانه های قهوه را آسیاب کنند ، اما به اندازه آسیاب قهوه کارایی ندارند. بلندرها نمی توانند با همان دقت آسیاب شوند ، اما اگر آسیاب قهوه نداشته باشید جایگزین مناسبی هستند. مهمترین چیز این است که بدانید چگونه هنگام مخلوط کردن دانه های قهوه از مخلوط کن خود استفاده کنید.

نحوه استفاده از مخلوط کن هنگام آسیاب دانه های قهوه

بنابراین ، شما یک وعده تازه از دانه های قهوه دارید ، اما آسیاب قهوه ندارید. بله ، وقت آن است که میکسر قابل اعتماد خود را از فضای ذخیره سازی خارج کنید. برای تولید پودر قهوه با کیفیت بالا با مخلوط کن ، اگر نوع خاصی از قهوه (یعنی ادویه دار) را می خواهید ، به دانه های قهوه تازه ، غربال و برخی مواد افزودنی نیاز دارید.

در اینجا مراحل خرد کردن دانه های قهوه در مخلوط کن آورده شده است:

گام اول

دانه های قهوه را در مخلوط کن مخلوط کن قرار دهید. حداکثر یک چهارم ظرفیت جام باید کافی باشد. از آنجا که دانه های قهوه کاملاً بزرگ و سفت هستند ، لازم است که با قسمت کوچکی شروع کنید.

این از صدمه به تیغه های مخلوط کن در اثر فشار روی دانه های قوی جلوگیری می کند. هرچه مقادیر کمتر باشد ، پودر ریزتر خواهد بود. وقتی آماده شدید درب آن را ببندید.

گام دوم

بلندر خود را در حالت پالس حدود 20 تا 30 ثانیه اجرا کنید. حرارت ظرف را تماشا کنید تا خیلی داغ نشود. اگر به طور قابل توجهی گرم شد ، هر آسیاب را برای 2 تا 4 دقیقه متوقف کنید و صبر کنید تا ظرف خنک شود. پس از سرد شدن ، روند را ادامه دهید.

مرحله سه

به قوام پودر توجه کنید. این به شما کمک می کند تا در نهایت با تکه های بزرگ دانه قهوه مواجه نشوید. پس از یافتن سازگاری مناسب ، این دسته را کنار بگذارید و آن را با قسمت دیگری پر کنید. به یاد داشته باشید که با قسمت های کوچک ادامه دهید. سرعت چرخش را روی متوسط ​​تنظیم کنید تا در آخر پودر خوب قهوه بدست آورید.

مرحله چهار

پس از اینکه همه لوبیاها آسیاب شدند ، یکبار دیگر قوام را بررسی کنید. اگر اینگونه نیست ، مراحل را تکرار کنید. برای از بین بردن زبری دانه ها ، توصیه می کنیم از الک برای بهترین نتیجه استفاده کنید.

مرحله پنجم

ممکن است بخواهید طعم های خاصی به قهوه خود اضافه کنید. در این صورت ، می توانید برخی مواد افزودنی را با دانه های قهوه در مخلوط کن ترکیب کنید. برخی از طعم دهنده های محبوب شامل وانیل ، زنجبیل و دارچین است.

در اینجا خرد کردن دانه های قهوه در مخلوط کن آسان است! این کار برای همه مدل ها مفید است ، به شرطی که کوتاه و تیز مخلوط با لوبیا ایجاد کنید. بعد از آسیاب کردن دانه های قهوه ، حتما مخلوط کن را با دقت بشویید تا بوی قهوه در آن نماند.

در هنگام آسیاب قهوه در مخلوط کن فقط نکات مهم را بخاطر بسپارید:

  1. هرگز سعی نکنید مقدار زیادی دانه قهوه را در مخلوط کن خود مخلوط کنید ، زیرا این امر می تواند دستگاه را مسدود کرده و به آن آسیب برساند.
  2. دانه های قهوه را به طور مداوم مخلوط نکنید. پالس های کوتاه و تیز بگیرید. اگر این کار را به طور مداوم انجام دهید ، گرمای پره ها تولید می شود و در نتیجه روغن های لوبیا گرم می شوند و باعث طعم تلخ تری می شوند.
  3. لوبیای خود را هرگز در مخلوط کن مرطوب خرد نکنید. اطمینان حاصل کنید که مخلوط کن شما کاملا خشک است. در غیر اینصورت ، ممکن است در نهایت با یک ظرفیتی بزرگ گل آلود و از بین رفتن دانه های قهوه کاملاً خوب مواجه شوید.

آیا می توانید قهوه را در مخلوط کن Nutribullet ، Vitamix و Ninja خرد کنید؟

خرد کردن قهوه در هر سه امکان پذیر است. تیغه آسیاب اکثر مدل های Nutribullet باید بتواند به راحتی از پس دانه های قهوه برآید. استفاده را در نظر بگیرید NutriBullet ZNBF30500Z بلندر ترکیبی برای دستیابی به بهترین نتیجه ، گرچه Nurtibullet اصلی نیز باید به همان اندازه موثر باشد.

استفاده از ویتامیکس می تواند به همان اندازه در آسیاب لوبیا موثر باشد. با افزایش سرعت از 1 به 8 و سپس آسیاب کردن دانه های قهوه برای مدت 10 ثانیه ، زمین شما باید برای یک پرس فرانسه ، قهوه سرد و قهوه سرشار ایده آل باشد.

آ مخلوط کن نینجا گزینه عالی دیگری برای آسیاب کردن دانه های قهوه است. ممکن است لازم باشد 8 تا 12 بار آسیاب کنید تا نتایج دلخواه حاصل شود. صرف نظر از روشی که استفاده می کنید ، باید هر بار با قهوه خوشمزه همراه شوید.

https://www.youtube.com/watch؟v=g_CVSI52Xic