کافه آسمون

با تکنیک های امروزی که از دستگاه قهوه ساز است آشنا شوید (برنده شوید ، دریافت کنید)

فهرست مطالب

قهوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی های جهان است که افراد در سنین ، جنسیت و علایق مختلف در سراسر جهان به آن علاقه مند و مصرف می کنند. اما تهیه و تهیه این نوشیدنی انواع مختلفی دارد که هرکسی می تواند با توجه به سلیقه خود یکی یا برخی از این روش ها را انتخاب کند.

در این مقاله معروف ترین روش های تهیه و تهیه قهوه را به طور خلاصه ارائه خواهیم داد تا بعداً بتوانیم به طور جداگانه به هریک از آنها نگاهی بیندازیم.

قهوه ترک

قهوه ترک خیلی نرم آسیاب می شود و از قابلمه های قهوه معمولی (کوزه یا جاز) همراه با آب و گاهی شیر روی شعله گاز تهیه می شود و روی فنجان کف و مقداری کف در فنجان وجود دارد.

قهوه ترک

قهوه فرانسوی

قهوه فرانسوی با دستگاه قهوه ساز یا پرس فرانسه (پرس فرانسه) درست می شود تا قهوه در داخل فیلتر کاغذ (در وسایل برقی) و فیلتر مش (در مطبوعات فرانسه) باقی بماند و فقط عصاره قهوه از آب گرم خارج شود . قهوه فرانسوی که در مخزن دستگاه جمع شده ، مانند یک چای نازک است و کف کف آن فوم و پروردگار نیست و معمولاً در یک فنجان ساده سرو می شود.

به طور کلی می توان یکی از آسان ترین روش های تهیه قهوه را قهوه فرانسوی نامید.

قهوه فرانسوی

قهوه اسپرسو

اسپرسو روشی برای تهیه قهوه است که در کمتر از 25 ثانیه با عبور آب از نزدیک نقطه جوش و تحت فشار قهوه آسیاب شده تهیه می شود. حجم اسپرسو حدوداً 25-30 میلی لیتر است که به آن اسپرسو منفرد یا گلوله اسپرسو گفته می شود. اسپرسو در اواخر قرن بیستم در ایتالیا اختراع شد و بیشترین میزان کافئین را در بین نوشیدنی های قهوه دارد.

قهوه اسپرسو

قهوه دم کرده

امروزه با توسعه صنعت قهوه و تبدیل شدن آن به یکی از سودآورترین مشاغل ، روش های مختلف دم آوری در جهان معرفی شده است. امروزه یکی از محبوب ترین روش ها تهیه قطره و فیلتر قهوه با استفاده از دستگاه های قهوه ساز ویژه مانند سایفون ، کوماکس و V60 است. در این نوع دم کردن ، آسیاب قهوه معمولاً بزرگتر و تقریباً به همان اندازه آسیاب فرانسوی است. در این نوع دم کردن معمولاً قهوه صاف و بدون ارباب (رسوب) و معمولاً بدون کف خواهید داشت.

با ویرگول قهوه درست کنید

قهوه فوری

به طور کلی ، باید گفت که قهوه هایی که در یک فرآیند و با یک سری روش های خاص هر کارخانه پردازش می شوند ، به عنوان مثال (شرکت نسکافه) و به نوعی تبدیل می شوند که یک نوشیدنی تمام شده با آب جوش یا شیر به شما می دهد ، قهوه فوری یا به انگلیسی (قهوه فوری) نامیده می شود. بسیاری از این قهوه های فوری در ترکیبات مختلف و پردازش های مختلف موجود هستند.

تهیه قهوه فوری

نتیجه

هیچ یک از این روش ها را نمی توان بهتر از روش دیگر در نظر گرفت و همه اینها به سلیقه شما بستگی دارد که کدام یک از قهوه های تهیه شده با روش های فوق را دوست دارید. ما در فروشگاه ویچینو تقریباً تمام تجهیزات مورد نیاز برای هر یک از این روش ها را در اختیار شما قرار می دهیم. کافیست هرکدام را پیدا کنید تا قهوه مورد علاقه خود را پیدا کنید.