کافه آسمون

بهترین زمان برای صرف قهوه در ماه رمضان

فهرست مطالب

قهوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی های جهان است و هر ساله محبوبیت آن بیشتر می شود. یکی از ویژگی های دوستداران قهوه این است که آنها حتی یک روز را نمی توانند بدون قهوه سپری کنند ، به خصوص کسانی که به کافئین در قهوه عادت دارند. از طرف دیگر ، در ماه رمضان ، عادتهای غذایی روزه داران به طور حتم تغییر می کند و در نتیجه ، دوستداران قهوه ممکن است گیج شوند و زمان مناسب برای نوشیدن قهوه را در ماه رمضان پیدا کنند.

نوشیدن قهوه در زمان مناسب برای سلامتی و سلامتی شما ضروری است ، زیرا نوشیدن آن در زمان نامناسب می تواند بر بدن شما اثر سو det بگذارد و قهوه ترشحات معده و اسید معده را تحریک می کند.

دکتر ریتا رامائولیس ، متخصص تغذیه ، به دوستداران قهوه توصیه می کند که نوشیدنی مورد علاقه خود را تقریباً یک تا دو ساعت قبل از شروع روزه داری ، یعنی نوش جان کنند. قبل از صبحانه.

نوشیدن قهوه بلافاصله بعد از افطار نیز توصیه نمی شود زیرا می تواند اسید معده را به میزان قابل توجهی افزایش دهد! بنابراین بهتر است یک یا دو ساعت پس از قطع روزه و قطع روزه ، قهوه بنوشید.

از طرف دیگر ، اگر شما یکی از افرادی هستید که کافئین موجود در قهوه بر خواب شما تأثیر می گذارد ، مراقب باشید زمان قهوه خود را نزدیک تخت نگذرانید تا از مشکل بی خوابی جلوگیری کنید.