کافه آسمون

سفر خود را با قهوه آغاز کنید – قهوه پرک سنگاپور

فهرست مطالب

ما اغلب سوالات زیادی را از افرادی دریافت می کنیم که می خواهند سفر خود را با قهوه آغاز کنند. از چگونگی نوشیدن قهوه تازه و با کیفیت ، که تجهیزات تولید دم برای یک مبتدی مناسب است و همچنین نکاتی برای تسطیح بازی آنها با قهوه.

ما در اینجا با وانگ ین مصاحبه کردیم ، که مسئول توسعه تجارت پرک است و ریاست پرک مالزی را برای چگونگی آغاز سفر قهوه خود بر عهده دارد. (PS: او در KL متولد و بزرگ شده است!)

این مصاحبه سرگرم کننده و آموزنده را بررسی کنید و امیدواریم که بیشتر شما را به کسب اطلاعات بیشتر در مورد دنیای قهوه الهام دهد!

1) اولین نفری که شما را با قهوه آشنا کرد کی بود؟

خدایا اینقدر یادم نمیاد! اما من همیشه قهوه را به عنوان دلخواه و غیر ضروری پذیرفته ام. اما بعد از ازدواج من کمی جدی تر در مورد قهوه صحبت کردم زیرا شوهرم قهوه را به عنوان یک امر طبیعی تصور می کرد.

2) چرا و چگونه تصمیم گرفتید سفر قهوه خود را به سطح بعدی برسانید؟

دوست دارم فکر کنم ما مثل یک جاس متوسط ​​پیشرفت کرده ایم. ما با مارک های موجود در قفسه های سوپرمارکت شروع کردیم ، سپس هنگام سفر ، با دیدن لوبیا خریدیم. ما نیزه های خود را دوست داریم و همیشه یک کیسه کوچک (آنها با رطوبت سخت می شوند) از این دانه های Sin Sing kopi نگهداری می کنیم – من آن را هوادهی می کردم و با شیر غلیظ مخلوط می کردم!

3) اولین قهوه ساز شما؟

Aeropress ، با تشکر از پل!

4) اکنون به عنوان یک علاقه مند به قهوه ، کار در Perk ، یکی از بهترین خدمات اشتراک قهوه در سنگاپور و مالزی ، چه حسی دارد؟

بنابراین من وقتی پل چند سال پیش از KL دیدار می کرد ، ملاقات کردم. او درباره پرک به من گفت و این بسیار منطقی بود – چرا تهیه قهوه تازه که هر روز آن را می نوشید بسیار سخت است؟ ما هر روز نان می خوریم ، آنقدر تازه می شویم ، چرا آنها برای قهوه به ما نمی دهند؟ و اشتراک برای اتوماسیون زندگی روزمره کار می کند.

من به او گفتم که من طرفدار قهوه نیستم ، من یک قطره سوغاتی برای قطره های ویتنام و هدایای بدون استفاده کریسمس داشتم. مطبوعات فرانسوی پس از صحبت با او ، سرانجام Aeropress را دریافت کردم و این سفر من را برای تهیه قهوه آغاز کرد – یکی از کثیف ترین از قفسه های سوپرمارکت به کافه های صنایع دستی تازه پخته شده. آسیاب من در تعطیلات در لندن با شوهرم خریداری شد – بهترین نیست ، اما دارای ارزش احساسی است.

وقتی او به من گفت که می خواهد پرک را در مالزی راه اندازی کند ، بلافاصله به او گفتم که می خواهم شرکت کنم. و برای مزایای نهایی بسیار عالی است – من هر روز قهوه تازه تفت داده شده دریافت می کنم. من به شما می گویم ، مهم نیست که روز شما چقدر کثیف بوده است (و باور کنید ، من یک کودک کوچک و یک کودک دارم ، می دانم چه روزهای کثیفی است) ، وانمود می کنم که فنجان قهوه خارق العاده دیگر مالکیت آن خوب نیست ، اما باید باشد نه به این دلیل که من به کافئین احتیاج دارم ، اما برای لذت بردن از آن به این لوکس که کاملاً متعلق به من است نیاز دارم. (توجه: من هر روز دو بار قهوه درست می کنم – صبح برای شوهرم (و یک جرعه می نوشم تا دم بکشد) ، و سپس حدود ساعت 23:00 که گرد و غبار ته نشین شد و چند ساعت قبل از تماس با آن فرصت دارم یک شب)

5) راهنمایی برای کسانی که دوست دارند سفر خود را با قهوه آغاز کنند؟

قهوه ای را که دوست دارید درست کنید! در تهیه قهوه نظرات زیادی وجود دارد ، متغیرهای زیادی وجود دارد (از آنجایی که من بچه داشتم ، من فقط از V60 استفاده می کنم – همه موارد دیگر کار زیادی است) ، یکی را دوست داشته باشید و از آن لذت ببرید. همه ما در پرک به آزمایش نوشیدنی های مختلف ادامه می دهیم ، ما همچنان به آماده سازی کالاهای پخته شده در هفته می پردازیم ، این شخصاً برای ما یک سفر هیجان انگیز است.