کافه آسمون

قهوه قارچ چیست؟ – گورو قهوه کاردستی

فهرست مطالب
قهوه قارچ چیست

این روزها تقریباً به هر فروشگاه بزرگ مواد غذایی سالم سر بزنید و احتمالاً قهوه قارچ را در جایی از راهروهای آنها پیدا خواهید کرد. به نظر می رسد در سالهای اخیر فشار زیادی بر قهوه قارچ وارد شده است. حالا ، تا زمانی که واقعاً این را به عنوان آینده قهوه ببینم. این قهوه استاندارد خوب و قدیمی باقی خواهد ماند ، اما مطمئناً اگر علاقه مند به یک سبک زندگی سالم هستید ، ممکن است بخواهید آن را بررسی کنید.

قهوه قارچ چیست؟

اگرچه ممکن است ایده کامل قهوه قارچ به نوعی گروتسک در ذهن شما به نظر برسد ، نگران نباشید ، این طور نیست. در واقع قهوه قارچ تفاوت چندانی با قهوه معمولی ندارد. این را خراش دهید. قهوه قارچ یک قهوه معمولی است ، البته با چند ماده افزودنی.

قهوه قارچ ممکن است مانند یک محصول قهوه باستانی به نظر برسد. اما این طوری نیست. نسبتاً جدید است. توسط شرکت فنلاندی Four Sigmatic راه اندازی شد. این شرکت طیف وسیعی از نوشیدنی های مختلف مبتنی بر قارچ را ارائه می دهد. با این حال ، این قهوه قارچ آنها بود که واقعاً شروع به بلند شدن کرد.

همانطور که گفتم ، قهوه قارچ در واقع فقط قهوه معمولی شماست. پایه قهوه فوری فوری یا معمولی است ، دقیقاً مانند معمولاً از فروشگاه. Four Sigmatic سپس مقداری قارچ پودر شده Matsutake پخته شده را در قهوه مخلوط می کند. ممکن است تولیدکنندگانی وجود داشته باشند که قارچ های دیگری مانند Chaga اضافه می کنند ، اما به نظر می رسد Matsutake همان جایی است که در بیشتر آنها قرار دارد.

در پایان این نوشیدنی قهوه نوشیدنی حاوی چند ماده مغذی و ویتامین اضافی از طریق عصاره قارچ به مخلوط اضافه شده است.

از طعم قهوه قارچ چه چیزی را دوست دارید؟

اکثر مردم حتی متوجه نوشیدن قهوه با قارچ نمی شوند. از آنجا که بیشتر قهوه های قارچ واقعاً قهوه فوری استاندارد شما خواهند بود ، در اینجا قسمت اصلی طعم و مزه خواهد بود.

با در نظر داشتن این موضوع ، برخی افراد ادعا می کنند که طعم قهوه قارچ خاکی تر خواهد بود. برخی دیگر می گویند طعم و مزه آن کمی نرمتر از فنجان قهوه استاندارد شماست.

حدس می زنم بستگی زیادی به قارچ های استفاده شده در قهوه داشته باشد. همانطور که قبلاً گفتیم ، Four Sigma فقط در قهوه خود از قارچ machutake استفاده خواهد کرد. با این حال ، شرکت های دیگری مانند NeuRoast ، یکی از محبوب ترین ها ، از قارچ هایی مانند بند بند و یال شیر استفاده می کنند.

آنچه می توانم به شما بگویم این است که قهوه قارچ هرگز طعم قارچ نخواهد داشت. بنابراین ، اگر طرفدار قارچ نیستید ، باید بتوانید این نوشیدنی را بنوشید. اگر تغییر در طعم ایجاد شود ، تغییر در طعم آن چنان ظریف خواهد بود که به سختی متوجه آن می شوید. این تقریباً همان تغییری است که گویی تصمیم به نوشیدن قهوه غیر از حالت عادی گرفته اید.

اگر واقعاً قصد نوشیدن قهوه با قارچ را دارید ، پیشنهاد می کنم مارک های ممکن را امتحان کنید. ممکن است مشخصات سلیقه ای وجود داشته باشد که شما آن را به دیگران ترجیح می دهید.

فواید قهوه قارچ برای سلامتی چیست؟

کافئین کمتری

من می دانم که بسیاری از افراد قهوه را دوست دارند اما مقدار کافئین موجود در آن را دوست ندارند. مطمئناً ، شما می توانید به کافئین فاقد کافئین روی بیاورید ، اما ، بیایید صادقانه بگوییم ، بسیاری از ما هنوز هم می خواهیم که کافئین مورد استفاده قرار گیرد.

کافئین قهوه نسبت به یک فنجان متوسط ​​قهوه شما کافئین کمتری دارد. این به این معنی است که اگر آن را بنوشید ، اگر کافئین زیادی مصرف نکنید ، تمام مزایای آن را خواهید داشت. این یعنی:

  • احتمالاً شب ها بهتر می خوابید
  • پس از مدتی ، علائم ترک کافئین مشاهده نخواهید کرد
  • از اضطراب و استرس کمتری رنج خواهید برد.

افزایش ویتامین ها و مواد مغذی

ویتامین ها و مواد مغذی دقیق بسته بندی شده در قهوه قارچ شما به قارچ های استفاده شده بستگی دارد. با این حال ، می توانم به شما اطمینان دهم که هر قهوه ای که بخرید ، حاوی ویتامین ها و مواد مغذی بیشتری نسبت به قهوه متوسط ​​شما خواهد بود.

این مواد مغذی می توانند انواع مزایای ما را داشته باشند. به عنوان مثال ، کمبود مواد مغذی شناخته شده است که باعث می شود احساس خستگی بیشتری داشته باشیم یا گاهی اوقات با مشکلات حافظه دست و پنجه نرم می کنیم. گفته می شود که قهوه قارچ قادر به مقابله با برخی از این موارد است.

تقویت سیستم ایمنی بدن

قهوه قارچ مملو از آنتی اکسیدان است. آنها می توانند کمک خوبی به سیستم ایمنی بدن شما کنند. بنابراین بدن شما برای مبارزه با بیماری ها و بیماری ها زمان ساده تری خواهد داشت که همیشه خوشایند است.

آنتی اکسیدان های بالا می توانند به کاهش احتمال برخی سرطان ها نیز کمک کنند. اکنون لازم است تحقیقات بیشتری در مورد این موضوع انجام شود. با این حال ، ما می دانیم که آنتی اکسیدان ها اکنون می توانند خطر ابتلا به برخی سرطان ها را کاهش دهند ، بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد که وقتی قهوه قارچ روزانه می نوشید ، چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

کاهش التهاب

برخی شواهد نشان می دهد که قهوه همراه با قارچ می تواند به کاهش التهاب در بدن کمک کند. این می تواند به کاهش درد آرتروز ، آکنه و سایر شرایط ناشی از التهاب در بدن کمک کند.

قهوه قارچ نباید جایگزین دارویی شود که مصرف می کنید. این فقط یک افزایش مفید اضافی را فراهم می کند.

افکار نهایی

قهوه قارچ ممکن است در بازار جدید باشد ، اما در حال حاضر سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. اگر قبلاً قهوه خود را دوست دارید ، پس خود را مدیون قهوه قارچ می دانید. در بدترین حالت ، این یک روش جدید خوب برای امتحان یک فنجان قهوه مناسب است. در بهترین حالت ، اگر قهوه قارچ را به طور منظم بنوشید ، تمام مزایای آن برای سلامتی شما خواهد بود.

حداقل در حال حاضر نمی توانید قهوه با قارچ را در کافه محلی پیدا کنید ، اما فرصت های زیادی برای کسانی که می خواهند در راحتی خانه خود یک فنجان درست کنند وجود دارد.