کافه آسمون

قهوه نسخه محدود از ژوئیه – سیگری از پاپوآ گینه نو –

فهرست مطالب

قهوه برای تصمیم تابستان شما
قهوه Perk Limited Edition Sigri
تابستان امسال ما قهوه ای از “حلقه آتش” را به شما پیشنهاد می دهیم!

معرفی ، سیگری ، آخرین نسخه محدود ما از پاپوآ گینه نو.

آیا می دانید پل ، بنیانگذار پرک قهوه ، یک کشاورز در کنیا بود؟ با توجه به حس چشایی و بویایی ، تمام قهوه های Limited Edition که می نوشید توسط وی انتخاب می شود.

بیشتر ما با لوبیای اندونزی ، برزیل و اتیوپی آشنایی داریم ، اما آیا لوبیای پاپوآ گینه نو را امتحان کرده اید؟
برای ما ، قهوه پاپوآ گینه نو مناسب است عمیقاً دارای ابعاد کاملاً متعادل است و برای کسانی که طرفدار قهوه اندونزیایی هستند ، این ممکن است برای شما مناسب باشد! در سفر به پاپوآ گینه نو با ما همراه باشید و اجازه دهید این دانه قهوه را در یک نسخه محدود با هم تجربه کنیم!

نگاهی به پاپوآ گینه نو


آب و هوای پاپوآ گینه نو که در اقیانوسیه واقع شده است ، می تواند در تمام طول سال گرمسیری توصیف شود و میانگین دما در آن 28 درجه سانتیگراد است.

این منطقه زیبا و خیره کننده متنوع دارای خاکی غنی و حاصلخیز است که گیاهان قهوه می توانند در آن رشد کرده و طعم های خارق العاده ای تولید کنند. زمین کوهستانی (به عنوان مثال گنبد یونکی و الندورا ، دو کوه معروف در پاپوآ گینه نو) ، کمک می کند تا کامل ، غنی و روشن عطر سیگری

کاشت قهوه و کشاورزان برای کارهای دشوار


وبلاگ گیاه قهوه پرک
البته ، دو عامل مهم دیگر که به تولید Sigri شگفت انگیز ما کمک کرده است ، هیچ کس جز مالکان کوچک Arokara و مزارع قهوه آنها نیست.

این مزارع قهوه در واقع مجموعه ای از “باغ های قهوه” سنتی است – قطعات کوچک فقط با 20 گیاه با محصولات زنده (1500 متر بالاتر از سطح دریا). برای اطلاع از خوشمزه بودن گیاهان قهوه در ارتفاعات اینجا را کلیک کنید.

در 10-15 سال گذشته ، این مزارع به مالکیت و مدیریت قبایل صاحب زمین بازگردانده شده است انجام ندهید در فرآیند تولید از هرگونه مواد شیمیایی یا کود استفاده کنید. آنها نگران نیستند که گیاهان قهوه آنها شکوفا نشود زیرا حلقه آتش خاک حاصلخیز غنی را برای تغذیه و رشد این گیاهان قهوه فراهم می کند.

روش درمان (WET TREATED)


لوبیا سیگری از روش فرآیند مرطوب استفاده می کند که فرآیند شستشو نیز نامیده می شود.

صاحبان کوچک آروکارا نوک سینه ها را در همان روز بگیرید و پالپ کنید. سپس لوبیاها به مدت 36 ساعت تخمیر می شوند. بعد از تخمیر ، قهوه با آب روان کوه تازه از رودخانه Aru نزدیک شسته می شود.

در آخر ، اجازه داده می شود که قهوه در آفتاب خشک شود و به آن رنگ مایل به آبی مایل به آب و طعم بهتر ببخشد. بهترین کار طبیعت!

انتظار می رود چه طعم هایی را بچشید؟ طعم نرم و نرم ، اما گسترده ای که با یک پایان روشن و تمیز همراه است. تصور کنید که سیگری را میل می کنید ، نوعی مزه مربای توت را می چشید که کاملاً با یک مغز مغذی و چای مانند تکمیل می شود. همچنین ، با اسیدی مانند شراب و همچنین احساس دهان صاف و تمیز انتظارات بیشتری را انتظار داشته باشید.

نکاتی برای آبجو

مطبوعات فرانسه قهوه پرک
یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت سیگری اختصاصی ما استفاده از مطبوعات فرانسه است. با استفاده از پرس فرانسه ، روغن حبوبات به خوبی استخراج و تولید می شود میوه و فنجان غنی قهوه روش دیگر ، شما می توانید روش ریختن را انتخاب کنید. با استفاده از این روش می توانید سیگری را امتحان کنید تمیزتر و روشن تر پختن.

امیدواریم این پست به شما الهام گرفته باشد تا روش های مختلف ساخت سیگری را تجربه کنید. تجربه تولید آبجو خود را با ما در اینستاگرام یا فیس بوک و البته آبجوسازی مکرر با ما به اشتراک بگذارید!


منابع:

https://espressocoffeeguide.com/gourmet-coffee/asian-ind Indonesian-and-pacific- قهوه / پاپوآ- new- گینه-قهوه /

عکس از رودریگو فلورس در Unsplash

عکس نیک مک میلان در Unsplash