کافه آسمون

قهوه پاره شده چیست؟ – گورو قهوه کاردستی

فهرست مطالب

اگر عاشق قهوه هستید ، همانطور که حدس می زنم شما هستید ، اگر این پست را می خوانید ، زمان خوبی برای زنده بودن است. شاید در گذشته در تاریخ جهان مدرن ، هرگز انواع مختلفی از ترکیبات قهوه در دسترس افرادی که قهوه مصرف می کنند ، نباشد و تکنیک های بو دادن و روش های دم کردن از انواع اخیر متنوع و پیچیده تر شده باشند.

به این فکر کنید: شما می توانید فنجان قهوه خود را گرم کنید (از طریق خدایان سنتی قهوه لبخند می گیرید) ، می توانید آن را خنک کنید (در یک روز گرم واقعا طراوت بخش است) یا می توانید آهک سرد (که متفاوت از یخی است ، به اندازه کافی عجیب )

گویی این کلاه ایمنی مربوط به کافئین کافی نیست ، در ماه های اخیر روند کاملاً جدیدی از تولید دمیده است و این امکان را دارد که دنیای قهوه را دوباره برعکس کند: بله ، خانمها و آقایان ، وقت آن است که معرفی کنیم شما به Snapchilling

قهوه پاره شده چیست؟

به طور خلاصه ، Snapchilling فرآیند تولید و سپس فوراً خنک شدن فوق العاده قهوه برای قفل شدن در طعم و مزه بدون اجازه اکسید شدن یا رقیق شدن قهوه است.

اگر به نظر می رسد این یک کار فنی باشد ، به این دلیل است که در واقع چنین است – در واقع ، آن را دیوید دوسو ، یک مهندس مکانیک آموزش دیده MIT با تجربه زیادی در فن آوری انتقال حرارت ایجاد کرده است. دوسو نمونه اولیه آنچه را که در نهایت به Snapchiller تبدیل خواهد شد اختراع می کند ، دستگاهی با ظاهری براق که قهوه داغ تازه دم کرده را به سرعت خنک می کند بدون اینکه طعم و مزه را به خطر بیندازد.

Snapchiller از یک سیم پیچ اواپراتور غوطه ور ساخته شده از فولاد ضد زنگ برای تولید قهوه خنک آماده برای نوشیدن استفاده می کند که میزان عطر و طعم غیرمعمولی را در خود حفظ می کند. ببینید ، این مشکل اصلی قهوه دم کرده سرد است – آب سرد فقط به اندازه استخراج عطر و طعم از خاک کار نمی کند ، و بیایید با آن روبرو شویم – ریختن حوا برای یخ خیلی بهتر نیست زیرا رقیق و اکسید می شود کار کثیف ، جلوگیری از تحقق کامل سلیقه.

از طرف دیگر ، Snapchiller دارای یک فناوری اختراع شده است که می تواند در عرض 60 ثانیه نوشیدنی را از 140 درجه فارنهایت به 40 درجه خنک کند. در واقع ، با کمک مهربانانه جادوی ترمودینامیکی دوسو ، اسنپچیلر می تواند بدون استفاده از یخ یا مواد شیمیایی ، نوشیدنی ها را تا 10 درجه خنک (بله!) خنک کند.

آیا قطره قهوه بهتر از قهوه سرد است یا سرد؟

همه ما می دانیم که یک فنجان خوب قهوه سرد یک روش خارق العاده برای تازه سازی حواس شما در هنگام مصرف دوز کافئین روزانه است ، اما روشی که به وسیله آن قهوه خود را خنک می کنید اغلب می تواند نابود کننده باشد. هیچ رمز و راز نیست که قرار دادن یخ در یک قهوه فقط پس از گذشت 5 یا 10 دقیقه از ذوب شدن یخ ، معادل آب فوق العاده است ، بنابراین تنها راه واقعی برای استفاده بیشتر از فنجان یخ زده سرد ، نوشیدن سریع آن است.

به عنوان یک جایگزین برای قهوه سرد یا دم سرد ، دم کردن با سرما تمام مشکل رقت را برطرف می کند ، اما این روش معمولاً مدتی طول می کشد (معمولاً یک شب). نه تنها این ، بلکه هنوز زمان استفاده از قهوه باید صاف کنید. اسنپچیلینگ روش تهیه نوشیدنی مورد علاقه شما به مراتب بهتر از جاوا است ، زیرا فرآیند خنک سازی سریع و بدون یخ ، رقت یا انجماد طولانی مدت و فرایندهای ذوب بعدی را انجام می دهد.

از کجا می توانید قهوه پاره شده تهیه کنید؟

حتماً فکر می کنید ، “عالی به نظر می رسد! حالا یکی از این ماشین های اسنپچیل را از کجا می توان تهیه کرد؟ “خوب ، کمی نرم شدن وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید: در حال حاضر تعداد زیادی از این ماشین ها وجود ندارد و در حال حاضر برای استفاده شخصی شناسایی نشده اند. در واقع ، شما باید زیر 6000 دلار برای دریافت یکی. در قیمت خرده فروشی فعلی.

صادقانه بگویم ، این یک نقطه قیمتی نیست که اکثر مردم مقرون به صرفه بدانند ، مهم نیست که آرزوهای ما برای رسیدن به لیوان جو کامل چقدر است. خوشبختانه ، Dussault همچنین یکی از بنیانگذاران شرکت Elemental Beverage است ، یک لباس بوتیک که در حال حاضر با تعدادی از سازندگان و فروشندگان مختلف قهوه همکاری می کند تا نسخه های انحصاری Snapchiled را در لذت بخشترین خلاقیت های جاوا خود به فروش برسانند. در زیر برخی از همکاری های اخیر که Elemental Beverage برای ارائه قهوه Snapchilled کنسرو شده به میزها تسهیل کرده است:

KOLLA BOLCHA ، اتیوپی – انتخاب فوق العاده آبدار از این منطقه شگفت انگیز در حال رشد. برای کسانی که شاید ندانند ، اتیوپی پناهگاهی مطلق برای تولیدکنندگان جاوا است زیرا خاک آتشفشانی در منطقه مواد مغذی غنی زیادی را ارائه می دهد که رایحه ای بی نظیر و سالم به قهوه های تولید شده در این منطقه می بخشد. حاوی نت های بدن و میوه ای سبک (همانطور که در بسیاری از قهوه های اتیوپی معمول است) ، شیرینی این پیشنهاد ظریف و دور از چشم است.

به جنگل نگاه کنید ، گواتمالا – بدون پرورش گواتمالا نمی توان به قهوه با کیفیت اشاره کرد. این انتخاب پر از نت های پیچیده از کشک لیمویی خامه ای و سیب گالا است ، اما سپس با مجموعه ای از نت های گل دلپذیر اما تا حدودی غیرمنتظره ، بیشتر بابونه ، به پایان می رسد.

ال میرادور ، کلمبیا – اگر طرفدار قهوه های میوه ای هستید ، این لذت در کوچه شما خواهد بود. این انتخاب پر از طعم های شیرین و سرزنده است ، از جمله میوه های ستاره ای و گیلاس ، اما سپس با اشاره ای شگفت آور به شکلات سوئیسی به پایان می رسد.

قهوه های فوق الذکر با همان منشأ مستقیماً از وب سایت Elemental Beverage در دسترس هستند

برخی از محبوب ترین همکاری های Snapchiled عبارتند از:

شرکت قهوه TINKER ETHIOPIA DEMENKA BECHA – برای دوست داران هاوا در منطقه ایندیاناپولیس ، شرکت قهوه Tinker نام اصلی خانواده است که در سه مکان در مترو ایندی فعالیت می کند. آنها اخیراً با افراد پیشرفته در شرکت نوشیدنی Elemental Beverage همکاری کرده اند تا نسخه های Shapchilled جاوا پرورش یافته در اتیوپی را ارائه دهند (ساخت فعلی Demenka Becha است) ، اما اگر نمی توانید از هر مکان فیزیکی آنها بازدید کنید ، باید مستقیماً سفارش آنلاین دهید از وب سایت Elemental

کافه جورج هاول: MONTECARLOS (ال سالوادور) – نماد جاوا در بوستون جورج هاول با همکاری Elemental این ترکیب ویژه Snapchilled را ایجاد کرد که سبک ، گوارا و پر از انواع مختلفی از یادداشت های ماندارین تازه به همراه نوگات و شکلات شیری است. همچنین مستقیماً از وب سایت Elemental در دسترس است.

افکار نهایی

قهوه Snapchilled با داشتن فناوری انحصاری به عنوان کارت تلفن خود ، از تمام ویژگی های بارز تغییر بازی برای جهان جاوا است. اگر آماده نوشیدن قهوه هستید ، سعی کنید این نوشیدنی های ابتکاری را امتحان کنید – شاید فقط طرفدار طرفداران شوید.