کافه آسمون

قهوه چیست؟ – گورو قهوه کاردستی

فهرست مطالب
قهوه چیست

دانه قهوه یک پوست محافظ پوسته پوسته و خشک دانه های دانه قهوه است و در طی فرآیند تفت دادن قهوه می ریزد. چله معمولاً دور ریخته می شود ، اما می توان از آن در کمپوست باغ استفاده کرد.

برای بو دادن قهوه ، كافه می تواند آزار دهنده بزرگی باشد ، زیرا در فرآیند بو دادن مقادیر زیادی تولید می شود و از نور به همه جا می رسد. علاوه بر این ، اگر از بین نرود ، می تواند برای نانوایان خطر آتش سوزی ایجاد کند.

تولید قهوه شامل تعداد شگفت آور مواد زائد است. یکی از معروف ترین این ها ، قهوه است. پس این چیست؟ با این چه کار میتوانی بکنی؟ بیا یک نگاهی بیندازیم!

قهوه چگونه درست می شود؟

قهوه قهوه به این شکل ساخته نمی شود. در عوض ، این یک محصول جانبی از فرایند تولید قهوه است.

همانطور که گفتیم ، دانه قهوه پوست سبز دانه قهوه است. در طول فرآیند تولید ، پوست سبز به دانه های قهوه می چسبد. این تا زمانی است که به نقطه پخت برسد.

وقتی درجه حرارت آسیاب قهوه بالا می رود ، دانه قهوه به راحتی از دانه قهوه می افتد. نیازی به لایه برداری ندارد. فقط می افتد. این دانه های قهوه خالص و انبوهی از شکاف دور ریخته شده باقی می ماند که باید فیلتر شود.

اگر دانه های قهوه خود را تفت دهید ، احتمالاً تفت قهوه شما دانه های قهوه را جمع می کند. اگر دانه های خود را از قبل بو داده خریداری کنید (به عنوان مثال قهوه فوری ، دانه های استاندارد قهوه و غیره) ، در آن صورت ساقه از بین می رود.

قهوه برای چه استفاده می شود؟

راستش را بخواهید ، زیاد نیست. شرکت های زیادی وجود دارند که فقط کاف را دور می اندازند. بسیاری از افرادی که حبوبات خود را می پزند نیز همین کار را می کنند.

نمی توانید هیچ نوشیدنی تهیه شده از دانه های قهوه خالص بنوشید. طعمش خیلی بد میشه اگر دانه های خود را تفت دهید ، مقدار کمی قهوه که هنگام نوشیدن شما حمل می شود ، شما را از بین نخواهد برد. پس از همه ، همه حذف نخواهد شد.

با این حال ، اگر می توانید قبل از تهیه نوشیدنی آن را انتخاب کنید ، این کار بهتر است. حتی کمترین مقدار نیز ممکن است در طعم و مزه تأثیر بگذارد.

اگرچه دفع قهوه با گذشت زمان به طور طبیعی از بین می رود اما هنوز کاملاً آلاینده است. اگرچه نمی توانیم قهوه را از کف قهوه درست کنیم ، اما می توانیم از آن به روش های دیگری استفاده کنیم.

شاید اصلی ترین کاربرد دانه قهوه به عنوان کود طبیعی باشد. از آنجایی که پوسته قهوه بخشی از گیاه است ، هنوز هم با لک های طبیعی که گیاه توانسته از خاکی که در آن رشد کرده است ، لبه و لخته شود. اگر این گاو نر را روی گیاهان خود بیندازید ، آنگاه این همه ارزش غذایی را به گیاهان شما گسترش می دهد و رشد آنها را افزایش می دهد.

یادآوری این نکته مهم است که در مورد استفاده از دانه قهوه کوچک باید راه طولانی را طی کند. اگر مقدار زیادی روی خاک قرار دهید ، به عنوان نوعی “مانع” عمل می کند.

این از رسیدن آب به ریشه های گیاه جلوگیری می کند. بنابراین حتی اگر فکر می کنید با پخش یک تن مواد مغذی بر روی گیاهان خوب عمل می کنید ، تمام کاری که در واقع انجام می دهید کشتن آنها است.

اگر انبوه کمپوست خود را دارید ، حتی می توانید از کافه قهوه با این استفاده کنید. به راحتی تجزیه می شود و البته مواد مغذی موجود در دانه های قهوه برای کمپوست بسیار درخشان خواهد بود.

این در واقع می تواند بسیار بهتر از استفاده از کود قهوه به عنوان کود باشد ، زیرا این بدان معنی است که کاف قهوه از برخورد آب با ریشه گیاه جلوگیری نخواهد کرد. همچنین با چند ماده غذایی دیگر مخلوط می شود ، که البته بسیار مفید نیز خواهد بود.

به ندرت از کافه قهوه می توان برای مرغ ها و سایر حیوانات فضای باز به عنوان ملافه استفاده کرد. اگرچه ، چون فرمهای دیگر تختخواب اغلب ارزان ترند ، این بسیار نادر خواهد بود.

چگونه شربت كاسكارا را با كافه درست كنیم؟

در سال های اخیر ، ممکن است اصطلاح “شربت آبشار” را حمل کرده باشید. تقریباً هر کافه آن را برای فروش ارائه می دهد. این یکی از مواردی است که برای قهوه chaff استفاده می شود.

وقتی شربت آبشار درست می کنید ، پوست میوه های قهوه کاملا خشک می شود. این پوسته ها به آب اضافه می شوند. سپس سرانجام کمی شکر به آب اضافه می شود. همه چیز به جوش آورده خواهد شد. نتیجه یک شربت شیرین خواهد بود.

شربت کاسکارا یک شیرین کننده طبیعی عالی برای قهوه شما ایجاد می کند. همچنین می تواند نوعی باروری به مخلوط اضافه کند. طعم دقیق شربت آبشار به دانه هایی که قهوه از آن منشا می گیرد بستگی خواهد داشت. بنابراین ، اگر هنوز از طعم شربت آبشار لذت می برید ، ممکن است بخواهید با مشخصات مختلف طعم آزمایش کنید تا ببینید که چگونه آنها می توانند قهوه شما را ادویه کنند.

آیا می توانید قهوه چف بخرید؟

کاملا. پیدا کردن آن نباید خیلی سخت باشد. در بعضی موارد ، اگر یک تفت لوبیای محلی داشته باشید ، حتی مجبور نیستید هزینه کلاه قهوه را پرداخت کنید. چندین نفر از آنها آن را به صورت رایگان توزیع می کنند زیرا مقدار زیادی از آن را تولید می کنند.

تقریباً در هر رست قهوه ، تکه تکه ای موجود است. بیشتر آنها آن را به فروش می رسانند و در بسیاری از موارد حتی آن را به شما می دهند. همچنین می توانید برای فروش آنلاین قهوه قهوه در وب سایت های مختلف از جمله Amazon.com پیدا کنید. اگر به وب سایت رستوران قهوه مورد علاقه خود بروید ، حتی ممکن است در آنجا قهوه بفروشند.

وقتی كافه دارید ، می توانید از آن به عنوان كود ، کود كمپوست یا حتی شربت كاسكارا درست كنید. همانطور که قبلاً گفتیم ، بسته به حبوبات سلیقه متفاوت خواهد بود ، بنابراین اگر می خواهید شربت آبشار خود را درست کنید ممکن است بخواهید پخت متفاوت را تجربه کنید!