کافه آسمون

ما پروژه اجتماعی پرک – نیکاراگوئه لا اسپرانزا را به شما ارائه می دهیم

فهرست مطالب

ما مفتخریم که اولین قهوه خود را برای یک پروژه اجتماعی ، نیکاراگوئه لا اسپرانزا به شما معرفی می کنیم. با نیکاراگوئه لا اسپرانزا ، ارتباط مستقیم و نزدیکی با صاحبان مزارع ، هنری و گابی هاک برقرار کردیم. با استفاده از این قهوه ما به طور هدفمند و مستقیم به اکوسیستم جامعه قهوه کمک می کنیم.

شاید رست ما را در دسامبر 2020 در نیکاراگوئه لا اسپرانزا به خاطر بسپارید. اگر توانسته اید این قهوه را امتحان کنید ، می خواهیم بدانید که زندگی تولیدکنندگان قهوه را تغییر داده اید. درآمد حاصل از این نسخه محدود برای تأمین بودجه کمک به طوفان یوتا اهدا می شود. از شما بسیار سپاسگزارم برای حمایت شما!

از ابتدا ، تعهد پرک به قهوه اخلاقی و پایدار در قلب آنچه ما انجام می دهیم بوده است. ما همیشه با مزارع قهوه سروکار داشته ایم که در آنجا کارگران دستمزد بالاتری از قیمت های Fairtrade دریافت می کنند و عملکردهای آنها اخلاقی و پایدار است. ما اکنون افتخار می کنیم که با جستجوی فعال و حمایت مستقیم از مزارعی که عملکرد آنها منعکس کننده علاقه ما است ، گام دیگری به جلو برداریم. برای ذکر فقط چند مورد ، ما بسیار به این موارد اهمیت می دهیم:

  • غرامت عادلانه
  • مزایای کارمندان
  • توانمند سازی و ورود زنان در صنعت قهوه ؛ و
  • سیستم های مدیریت مزرعه که از زیستگاه طبیعی حیات وحش محافظت می کند.

ما از همکاری با هنری و گابی هاک در La Esperanza هیجان زده هستیم و اکنون نیکاراگوئه La Esperanza را به خط قهوه معمولی خود اضافه می کنیم. درآمد حاصل از فروش این قهوه برای پروژه های مختلف در نیکاراگوئه صرف خواهد شد.

جامعه

مزرعه La Esperanza متعلق به هنری و گابی هاک است که ما از طریق بزرگ شدن ملاقات آنها را داشتیم. ما می خواستیم درباره مزرعه و جامعه اطراف آن بیشتر بدانیم. ما مخصوصاً علاقه زیادی به آموزش و برابری جنسیتی داریم ، به همین دلیل از همکاری با هوکس که در این جنبه ها با ما طنین انداز است بسیار هیجان زده هستیم.

با فروش قهوه نیکاراگوئه لا اسپرانزا ، Huecks می تواند طیف گسترده ای از مزایای کارمندان را از مسکن رایگان گرفته تا آب آشامیدنی تمیز و به راحتی در دسترس ، سه وعده غذایی آماده در روز ، مراقبت های پزشکی و آموزش رایگان و رایانه برای فرزندان کارگران و همسایگان ارائه دهد. .

همه مزارع آنها با اجرای برنامه هایی برای حمایت از کارمندان زن ، بدون تبعیض عمل می کنند. حقوق کارمندان به طور منظم و قابل اعتماد با یک گروه آموزش دیده از جمع کننده هایی که برای چیدن این لوبیا انتخاب شده اند ، پرداخت می شود و به آنها حداقل دو برابر حداقل دستمزد می دهد ، بنابراین به سطح مهارت و مراقبت از محیط زیست پاداش می دهند. در نتیجه ، Huecks دارای میزان نگهداری بالای کارمندان است که برخی از آنها بیش از 20 سال در مزارع کار کرده و زندگی کرده اند.

ما به همراه هوکس محیطی را ایجاد می کنیم که هم مزرعه و هم افراد آنها را بهبود می بخشد و بنابراین اثبات می کند که رشد قهوه می تواند به روشی پایدار مثمر ثمر باشد که کیفیت زندگی بهبود یافته را به نفع کل جامعه است.

تا زمانی که ما به خرید قهوه اخلاقی و پایدار برای تمام دانه های خود ادامه دهیم ، درآمد حاصل از نیکاراگوئه لا اسپرانزا مستقیماً از ابتکارات اصلی با صاحبان مزرعه پشتیبانی خواهد کرد.

پروژه های پرک با نیکاراگوئه لا اسپرانزا

تسکین از طوفان یوتا

در حالی که ما قصد داشتیم این قهوه را در سال 2021 راه اندازی کنیم ، این یک تماس فوری برای تسکین در دسامبر سال 2020 بود. طوفان یوتا بسیاری از مناطق نیکاراگوئه و آمریکای مرکزی را ویران کرد ، که باعث تخریب گسترده اموال ، دام ها ، مزارع و خسارات جانی غیر قابل تصور شد. نزدیکتر به خانه ، پل به مزرعه قهوه تخریب شد.

بنابراین ، ما مقدمات خود را برای راه اندازی نسخه محدود نیکاراگوئه لا اسپرانزا آماده کرده ایم و اولین نسخه محدود نیکاراگوئه لا اسپرانزا در دسامبر سال 2020 پخته شد.

با این درآمد ، ما از بودجه نیازهای فوری خانواده ها حمایت کرده ایم. ما توانستیم به جمع آوری پول برای خرید مواد مصرفی اساسی مانند مواد غذایی کنسرو شده ، آب ، دارو ، ملحفه و لباس برای بزرگسالان و کودکان کمک کنیم. اگر لذت بردید که سری محدود ما در نیکاراگوئه لا اسپرانزا را امتحان کنید ، تفاوت ایجاد کرده اید! ممنون از پشتیبانی شما.

وسایل بازی کودکان

پس از امداد رسانی در برابر حوادث ، سرمایه گذاری فعلی ما بر روی نسل جوان است. ما به یادگیری از طریق بازی اعتقاد داریم و از آنجا که بسیاری از ما در اینجا در Perk خانواده داریم ، می توانیم مزایای این دست اول را ببینیم. در تعامل با هوکس ، متوجه شدیم که در این جنبه از ایجاد جامعه ، شکافی وجود دارد. بنابراین ، با آنها ، ما ایجاد امکانات برای بازی کودکان کردیم و ما هیجان زده هستیم که می بینیم این ابتکار چگونه به بهبود زندگی کارگران و خانواده های آنها کمک می کند.

قهوه

La Esperanza در اسپانیایی به معنی “امید” است. این یک قهوه کاملاً شسته شده با دانه های کاملاً سخت (SHB) است که توسط یکی از نوآورترین تولیدکنندگان قهوه مستقر در Ginotega ، مرکز نیکاراگوئه شمالی تولید شده است. قهوه های SHB فقط در ارتفاعات بالاتر از 1350 متر * پرورش می یابند.

ابتدا گیلاس های قهوه ای که با دقت انتخاب شده اند برای توزین و غیر هدف گیری به آسیاب مرطوب مزرعه تحویل داده می شوند. پس از یک دوره تخمیر کنترل شده حدود 18 ساعت ، قهوه شسته شده و برای خشک شدن در معرض آفتاب آماده می شود. سپس برای مدت چند هفته در تختخواب های برافراشته خشک می شود تا به سطح رطوبت مطلوب خود برسد. در طول مراحل کار ، از مزرعه تا محصول نهایی ، فداکاری و اشتیاق جمع کننده ها ، پردازنده ها و کل تیم کیفیت استثنایی جام را تضمین می کند.


نیکاراگوئه لا اسپرانزا ، جایگاه خود در قهوه Perk’s Line Up

خوشحالیم که اعلام می کنیم نیکاراگوئه لا اسپرانزا قبلاً به جمع قهوه های اصلی ما پیوسته است. با هر سفارش از این قهوه ویژه ، ما بخشی از درآمد را برای ابتکارات اصلی مشخص شده به همراه صاحبان مزرعه تأمین خواهیم کرد. ما امیدواریم که در نهایت سفرهایی به مزارع داشته باشیم و پروژه ها را شخصاً ببینیم. این ما را به سطح جدیدی از شفافیت و “تجارت عادلانه” می رساند.

با تشکر از شما برای حمایت از این ابتکار هر بار که کیسه ای با نیکاراگوئه لا اسپرانزا سفارش دادید ، بدانید که شما نیز تفاوت ایجاد می کنید.


منابع:

* منبع: https://espressocoffeeguide.com/coffee-terms/strictly-high-grown-coffee/