کافه آسمون

نحوه خوردن قهوه اسپرسو دوبل در خانه

فهرست مطالب

نحوه خوردن قهوه اسپرسو دوبل با دیگر قهوه ها تفاوت چندانی ندارد و به راحتی با خواند این آموزش می توانید اسپرسو دوبل را سرو کنید.

نحوه نوشیدن اسپرسو دوبل به بهترین روش: به عنوان یک ایتالیایی

  • ابتدا فنجان اسپرسو خود را گرم کنید.
  • سپس – آب گازدار بنوشید.
  • حالا خامه را برداشته و هم بزنید.
  • سرانجام – بنوشید و لذت ببرید.
  • حالا شما می دانید که چگونه اسپرسو بنوشید.

همچنین این یک انتخاب بسیار سالم تر از انواع معمول قهوه است که بسیاری از افراد در طول روز می نوشند. به جای اینکه خود را با قندها و کرم ها پر کنید ، می توانید از اسپرسو همانطور که هست لذت ببرید و این کالری ها و چربی های اضافی را به جا بگذارید. شما می توانید بدون افزایش سلامتی ، این تقویت انرژی را بدست آورید.

آموزش خوردن قهوه اسپرسو دوبل

دوستداران اسپرسو دوست دارند تشریفات نوشیدن اسپرسو را دنبال کنند و در مورد اینکه کدام روش بهتر است بحث کنند. بسیاری از نظرات و روشهای رایج در زیر شرح داده شده است ، اما حتی متخصصان نمی توانند در مورد “بهترین” کدام یک توافق کنند.
اسپرسو را بو کنید. فنجان را روی بینی خود قرار دهید و با برداشتن آهسته و طولانی مدت رایحه را استشمام کنید. رایحه قسمت اصلی طعم است.
به کرم نزدیک شوید. لایه “خامه ای” قهوه ای روشن تلخ ترین قسمت این نوشیدنی است ، بنابراین “مبتدیانی” که اسپرسو می نوشند اغلب نمی خواهند آن را صاف میل کنند. در اینجا برخی از رویکردها ذکر شده است که حداقل توسط برخی از افراد مشروبات الکلی استفاده می شود:

  • خامه را با یک قاشق مخلوط کنید یا فنجان را به صورت دایره ای برگردانید تا با بقیه اسپرسو مخلوط شود. (قاشق را لیس نزنید مگر اینکه طعم ساده و تلخ خامه را بخواهید.)
  • کرم را بنوشید تا یک انفجار تلخ شروع شود. برخی از افراد سپس بقیه کرم را مخلوط می کنند ، اما برخی دیگر به نوشیدن مابقی کرم ها ادامه می دهند.
  • کرم را برداشته و دور بریزید. این گزینه ممکن است سنت گرایان را به وحشت بیندازد ، اما حتی برخی از آشپزها یک نوشیدنی شیرین ، سبک و با بافت یکدست ترجیح می دهند.

روش “جرعه” را در نظر بگیرید. طعم اسپرسو در طی 15 تا 30 ثانیه پس از کشیدن شروع به تغییر می کند (برخی می گویند بدتر می شود) و کرم شروع به حل شدن در فنجان می کند. نوشیدن یک گلوله به یک یا دو پرستو ارزش این را دارد که حداقل یک بار امتحان کنید تا ببینید که چطور طعم تغییر می کند ، اما انتظار یک ضربه شدید را دارید.

قبل از امتحان نوشیدنی ، دمای آن را امتحان کنید.
ممکن است بخواهید یک خامه یا مخلوطی از خامه و مایع را میل کنید تا طعم متفاوتی را ایجاد کند.