کافه آسمون

نکات قهوه هدیه

فهرست مطالب

در حال نزدیک شدن به پایان سال 2019 هستیم و این بدان معنی است که فصل تعطیلات فرا رسیده است. هورا! برای جشن ، خانواده پرک می خواهند نکات مورد علاقه قهوه ما را به اشتراک بگذارند – که همچنین نشان دهنده شخصیت منحصر به فرد هر یک از اعضای ما است!


1) جنسیت (بنیانگذار جذاب و بنیانگذار علاقه مندان به قهوه)

او دوست دارد با دمای آب (95-88 درجه سانتیگراد) بازی کند تا ببیند چگونه بر استخراج و مشخصات طعم دم کرده روزانه وی تأثیر می گذارد. به طور کلی ، هرچه دما بیشتر باشد ، اسیدیته بیشتری نیز قابل تشخیص است. (اگر قوری Brewista مثل این ندارید ، می توانید همین کار را با آزمایش زمان جوشاندن انجام دهید.)

پل که دائماً کافئین دارد ، هر هفته ده ها قهوه می چشد تا بهترین لوبیای کره زمین را برای شما به ارمغان بیاورد. او که 19 سال کشاورز است ، نسبت به کشاورزانی که قهوه ما را می کارند همدلی زیادی دارد. او علاقه زیادی به طبیعت ، غذا و ماجراجویی دارد. یکی از زمان های مورد علاقه گذشته او موتورسیکلت سواری در مزرعه خود برای بررسی محصول خود است. شعار او “کاملاً زندگی کنید و لذت ببرید!

روش پخت مورد علاقه: V60 – طعم تازه و خالص و تهیه و تمیز کردن آن بسیار آسان است!



2) سرنا

برای اطمینان از اینکه قهوه با کیفیت هرگز تمام نمی شود ، چند کیسه نیترو در کیف خود پنهان می کند – فقط در صورتی که ناگهان مجبور شود کافئین را در محل کار خود حل کند!

سرنا آب خلاقیت خود را در همه چیز در Perk آزاد می کند. او همچنین دوست دارد بیرون از منزل و به طبیعت نزدیک شود. از پیاده روی به هفت کوه ، تا سفر در آفریقای جنوبی تا اشعه شب مانتا ، او دائما به دنبال راه هایی برای ارتباط با طبیعت است.

روش پخت مورد علاقه: مطبوعات فرانسه – قوی و سنگین ، همراه با یک تکه شیر!


3) وان ین

به عنوان یک مادر دو فرزند شایسته ، کارهای روزمره صبحگاهی او همیشه شلوغ است. به همین دلیل است که او هر چند هفته چند بطری آهک سرد درست می کند تا آنها را ذخیره کند ، برای آن (بسیاری) صبح که مجبور است از در بیرون برود!

وانگ ین مسئول توسعه تجارت Perk است و ریاست Perk مالزی را بر عهده دارد. KL متولد و بزرگ شده (او اعتقاد ندارد که چمن در طرف دیگر سبزتر است!). تعجب نکنید اگر می بینید دخترانش را به جلسات و رویدادها می برد ، او یک مادر واقعی کارگر است!

روش پخت مورد علاقه: V60 – با و بدون شیر (بسته به روحیه او!)


4) کنت

او که یک جوان جوان و فعال است ، همیشه فنجان قهوه داغ خود را تحریک می کند تا دمای خود را سریعتر کاهش دهد – فقط برای این که بتواند قهوه خود را بدون انتظار طولانی منتقل کند.

کنت عامل ما است ، مرد بسته بندی ، مشتری خدمات مشتری ، اساساً او اطراف است. او برای تصمیم گیری در مورد اعتیاد خود به قهوه به پرک رفت ، که همچنین توضیح می دهد که چرا او همیشه در 100 صندلی است.

روش پخت مورد علاقه: اسپرسو بریزید – چیزی تمیز و چیزی با بدن ، بهترین هر دو جهان!


5) لیونل

زندگی روزمره او؟ لوبیا را بلافاصله به مدت دقیقاً 13 ثانیه در چرخ او خرد کنید! سپس آنها را مستقیماً داخل v60 سرامیکی شما قرار می دهد تا بهترین فنجان ریختن قهوه تا به امروز باشد. (ادعا شده توسط او!)

لیونل مشاور بازاریابی دیجیتال پرک است. او دریافت که می تواند عشق خود به قهوه ، زمینه تولید ویدیو و وسواس خود را با داده ها و تجزیه و تحلیل ها برای کمک به رشد آنلاین پرک ترکیب کند.

روش پخت مورد علاقه: V60 و فرانس پرس – او همچنین یکی از علاقه مندان به قهوه میوه خوب اتیوپی است!


نکات قهوه مورد علاقه خود را با ما در میان بگذارید اینستاگرام صفحه و سلام برای Advanced Happy 2020!


ارجاع:

سرصفحه عکس عکس: عکس از Nathan Dumlao در Unsplash