کافه آسمون

چای برگ قهوه چیست؟

فهرست مطالب
چای برگ قهوه

چای برگ قهوه از برگ گیاه قهوه تهیه می شود. چای برگ قهوه خود طعمی کامل ، خاکی و کمی شیرین دارد اما کاملاً عطر قهوه ندارد.

این گیاه نامیده می شود Camellia sinensis و مسئول چای سیاه ، چای سبز و چای سفید است.

همه ما با دانه قهوه ای که از میوه قهوه به نام گیلاس تهیه می شود آشنا هستیم. گیلاس دانه های قهوه نباید اشتباه شود ، زیرا گیلاس میوه سنگی بالای روغن زیتون است.

ما می دانیم که روش های مختلفی برای تفت دادن دانه های قهوه قبل از اینکه آن را خرد کرده و دم بکشید ، برای تهیه یک فنجان کامل جو وجود دارد. در حقیقت ، بسیاری از افراد تا زمانی که حداقل یک لیوان در صبح ننوشند ، نمی توانند شروع به کار کنند. اما آیا می دانید می توانید از برگ های گیاه قهوه نیز استفاده کنید؟

چای برگ قهوه چگونه شروع شد

اطلاعات بیشتر در مورد 16شما قرن ، مردم در سراسر جهان به دلایل مختلف از برگ قهوه استفاده کرده اند. بعضی از محصولات از دانه های قهوه فقط برای موارد خاص استفاده می کنند ، به عنوان مثال در اتیوپی. در سال 19شما قرن گذشته ، اندونزی ، کارگران مزارع اجازه استفاده از دانه های قهوه را که جمع آوری کرده بودند ، نداشتند ، اما می توانستند از برگها برای تهیه نوشیدنی های خاص خود استفاده کنند.

به دلایلی از این قبیل ، بسیاری از محصولات از تولید دم قهوه برای نوشیدنی ها خوشحال هستند. چای برگ قهوه گاهی در پوسته های نارگیل مخلوط با زنجبیل یا شکر و همچنین ترکیبات مختلف دیگری که در منطقه رشد گیاه قهوه وجود دارد ، سرو می شود.

در گذشته ، چای برگ قهوه در فرهنگ غربی محبوبیت پیدا نکرد. با این حال ، اخیراً ، با توجه به اینکه مصرف کنندگان غذاها و نوشیدنی ها را با فواید سلامتی بیشتری مشاهده می کنند ، چای برگ قهوه شروع به بال زدن می کند.

علاوه بر این ، مردم در سراسر جهان به دنبال پایداری به عنوان یک عامل مهم در تولید کالاها هستند. استفاده از برگ قهوه صنعت قهوه را بسیار پایدارتر می کند ، زیرا برداشت دانه قهوه فقط در حدود سه ماه از سال اتفاق می افتد. برگ قهوه را می توان در تمام طول سال تولید کرد.

چگونه از برگ قهوه چای درست کنیم؟

برگ ها را چیده ، خشک کرده و سپس برشته می کنند. چای برگ قهوه با جوشاندن برگ قهوه در آب گرم حداقل به مدت 30 دقیقه تهیه می شود. گزینه دیگر سیگار کشیدن یا پخت برگ ها است. اغلب برگ های قهوه خیس می شوند و سپس با شکر یا شیرین کننده مخلوط می شوند. با سایر طعم های ادویه جات و گیاهان و حتی با محصولات گیاهی مانند چای به خوبی مخلوط می شود.

چه برگ ها را بخرید و چه خودتان رشد دهید ، تهیه چای از برگ قهوه در خانه شبیه چای از برگ های سست است. تفاوت اصلی این است که قهوه به طور شیب دار طولانی تر می رود. با خیال راحت مواد اضافی مانند غنچه های گل رز ، میوه های شیرین و وانیل را اضافه کنید و مخلوط هایی را ایجاد کنید که کام شما دوست دارد.

طعم برگ چای از قهوه چیست؟

بسیاری از گزینه های مشابه که در انواع مختلف چای استفاده می شود ، با چای برگ قهوه نیز به خوبی کار می کند. سعی کنید برای داشتن عطر و طعم عالی پاییز ، کمی سیب خشک ، وانیل و یک چوب دارچین اضافه کنید. برای یک انتخاب الهام گرفته از آسیا ، لیموترش خشک ، نعناع و زنجبیل را اضافه کنید.

گیاه هیبسکوس ، نعناع و لیموترش که به چای برگ قهوه افزوده می شود و در تابستان به صورت سرد سرو می شود ، مطمئناً طراوت خواهد داشت. برای چای سنتی ، شیر را به ترکیب زنجبیل ، فلفل ، میخک ، هل و دارچین اضافه کنید.

فواید چای برگ قهوه چیست؟

با داشتن مقدار زیادی آنتی اکسیدان ، چای برگ قهوه به دلیل داشتن مقدار زیادی منفیفرین و مواد آنتی اکسیدانی موجود در برگها ، جایگزین سالم تری برای نوشیدنی است. اعتقاد بر این است که خواص ضد التهابی بیشتری نسبت به چای سبز دارد که برای میلیون ها نفر که از بیماری های مختلف التهابی رنج می برند خبر خوبی است.

چای برگ قهوه همچنین دارای خواصی است که نشان داده شده است سطح کلسترول را کاهش می دهد و همچنین به کاهش خطر ابتلا به دیابت کمک می کند.

بسیاری از افراد چای برگ قهوه را بسیار تحریک کننده می دانند ، مانند قهوه ، بلکه مانند آب نیز طراوت بیشتری دارد. این می تواند پل خوبی بین قهوه حاوی کافئین بالا و چای گیاهی بدون کافئین باشد.

چای برگ قهوه از آنجا که قابل برداشت در خارج از فصل است ، به طور فزاینده ای در بین تولید کنندگان محبوب شده است. ساخت انواع گیاهان قهوه به این روش آن را به یک محصول پایدار تبدیل می کند ، به این معنی که برای محیط زیست و بنابراین برای ما بهتر است.

محبوبیت در حال حاضر و در آینده …

محبوبیت چای برگ قهوه با افراد بیشتری همراه است که به مزایای سلامتی آن علاقه مند هستند. اگرچه چای برگ قهوه قرن هاست که در برخی فرهنگ ها رایج است ، اما در سراسر جهان معمول نیست.

اتحادیه اروپا اخیراً آن را برای فروش تصویب کرده است ، اما باید مقیاس بسیار بیشتری را جبران کند. به این معنی که ، وقتی مردم بفهمند دقیقاً چای از برگ قهوه چیست یا نیست – این نه قهوه است و نه چای.

هرچه افراد با نوشیدنی های مخصوص قهوه و چای ماجراجو و کنجکاو می شوند ، به احتمال زیاد همین افراد آماده امتحان چای برگ قهوه هستند.

کافئین چای برگ قهوه به قدری کم است که برای بسیاری از افراد وقتی چیزی را با کمی طعم بیشتر بخواهند به عنوان جایگزین آب کافی خواهد بود.

بعلاوه ، برای مصرف كنندگانی كه نگران محیط زیست هستند ، پایداری چای برگ قهوه یک مزیت اضافی خواهد بود. با مزایای سلامتی ، پایداری و انتخاب جدید نوشیدنی های خاص ، صنعت چای برگ قهوه احتمالاً در سال های آینده رشد خواهد کرد. چه چشم انداز هیجان انگیزی است که در خط مقدم ایده ای که زمینه ساز فرهنگ جهان قدیم است ، باشید!