کافه آسمون

چگونه شیر را کف کنیم

فهرست مطالب

قهوه گازدار یا شکلات داغ می تواند بهترین راه برای شروع درست روز شما باشد. در حالی که توقف در کافه مورد علاقه خود می تواند یک مورد خوب برای برنامه روزانه شما باشد.

با این وجود خرید هر روز قهوه خانگی می تواند بیش از 3 پوند در روز برای شما هزینه داشته باشد که با گذشت زمان افزایش می یابد!

روش های زیادی برای تهیه قهوه گازدار خوشمزه و بدون خروج از خانه وجود دارد. من یک راهنما برای بهترین راههای کف کردن شیر تهیه کرده ام ، برای یافتن این مطلب به خواندن ادامه دهید.

خودتان آن را انجام دهید

اگر نمی خواهید یک شیر فروش کن خریداری کنید ، در واقع روش هایی وجود دارد که می توانید با استفاده از وسایل خانه که ممکن است قبلاً در اختیار داشته باشید ، شیر کف تهیه کنید.

تنها چیزی که شما نیاز دارید یک شیشه درب دار است که کاملاً متناسب باشد (برای جلوگیری از نشتی) و کمی شیر (و کمی نیروی انسانی).

فقط شیر را در یک شیشه ، تقریباً پر از نوار ، ریخته و درب آن را محکم بگذارید. سپس برای قوام لاته حداقل 1 دقیقه با شدت تکان دهید. لازم است حداقل سه دقیقه آن را تکان دهید تا به اندازه کافی کاپوچینو درخشان شود.

هنگامی که از سطح کف راضی بودید ، آن را حدود یک دقیقه در مایکروویو گرم کنید.

روش دستی

به سادگی با تکان دادن شیر در یک شیشه شما را به آنجا می رساند. اگر می خواهید یک قدم جلو بروید ، می توانید چند پوند در مخلوط کن دستی سرمایه گذاری کنید.

این دستگاه ها فوق العاده ارزان هستند و در اکثر سوپرمارکت ها موجود هستند و واقعا خوب کار می کنند. همچنین تمیز و نگهداری آنها بسیار آسان است زیرا بسیار جمع و جور هستند.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که انتهای چرخ دنده را در لیوان شیر خود قرار دهید ، در حدود ¾ از جاده و آن را روشن کنید و اجازه دهید همزن همه کارها را انجام دهد! هرچه بیشتر موج بزنید ، شیر گازدارتر خواهد بود – آسان!

روش دستی

در این روش از پمپ دستی برای افزودن هوا به شیر استفاده می شود. مواد مش متصل به پمپ که هوا از طریق آن جریان می یابد.

اگر قبلاً کافه داری ، این روش حتی بدون صرف یک پنی نیز قابل انجام است. فقط شیر خود را بریزید و آن را بالا و پایین کنید تا زمانی که از قوام آن راضی باشید.

سپس آن را حدود یک دقیقه در مایکروویو گرم کنید. یا آن را در یک فنجان مایکروویو بریزید یا اگر کافه شما برای مایکروویو ایمن نیست ، فقط آن را بگذارید و گرم شود!

روش برقی / اتوماتیک

این احتمالاً ساده ترین و مثرترین راه برای تولید کف کف در خانه است. قیمت این دستگاه ها معمولاً بیشتر از بقیه دستگاه های ذکر شده در این مقاله است ، اما ارزش این را دارد که بتوانید آن را روشن و خارج کنید.

این روش اغلب شامل یک عملکرد گرمایشی برای راحتی بیشتر است. این کار شبیه کتری است.

آنها یا فقط یک درجه حرارت تعیین شده را ارائه می دهند ، یا حتی بعضی از آنها تا پنج درجه حرارت را برای انتخاب دارند ، که اگر کودکان خردسالی داشته باشید که از شکلات داغ خنک تر استقبال می کنند بسیار عالی است.

یا برای بزرگسالانی که ترجیح می دهند نوشیدنی های گرم خود را گرم بنوشند ، به همان اندازه مفید است ، به خصوص اگر قصد دارید آن را در ماشین برای کار با خود ببرید ، نوشیدنی شما برای مدت طولانی تری داغ و گازدار خواهد ماند.

این ماشین ها با کمک پروانه داخلی کف ایجاد می کنند که با سرعت زیاد می چرخد ​​و هوا را از طریق شیر فشار می دهد. این دستگاه ها همچنین دارای تنظیماتی هستند که میزان گازدار بودن شیر را کنترل می کنند ، که بسیار راحت نیز است.

روش میله بخار

اینها ماشین هایی هستند که باریستاها از آن برای تولید کف شیر استفاده می کنند. این روش پیچیده ترین و گران ترین روش تولید کف کف است ، اما اعتقاد بر این است که بهترین نتیجه را می دهد ، به همین دلیل باریستاها از آنها استفاده می کنند.

آنها شیر را با قرار دادن چوب در یک کوزه شیر سرد و تازه ، تقریباً ته آن ، کف می کنند.

این میله به دیگ بخار آب متصل می شود که با روشن شدن ، بخار خشک و گرم فشار قوی آزاد می شود و در حین گرم شدن و کف زدن به آن شیر هوای گرم تزریق می شود.

این روش در واقع گزینه ای برای کف کردن در خانه نیست. اگر هنوز می خواهید یکی از این ماشین ها را در خانه خود نصب کنید ، برای خرید یک دستگاه باید بیش از 100 پوند هزینه کنید.

درجه حرارت برای کف سازی شیر چقدر باید باشد؟

همانطور که توضیح دادم ، روشهای دستی و دستی کف کردن شیر نمی توانند شیر را گرم کنند ، این کاری است که شما باید با کمک مایکروویو در خارج انجام دهید.

اگر از مایکروویو برای گرم کردن شیر کف استفاده می کنید ، توصیه می شود یک دقیقه آن را گرم کنید و هم بزنید ، سپس دما را کنترل کنید.

اگر گرمتر می خواهید ، همیشه می توانید مدت طولانی تری آن را بپوشید. فقط به یاد داشته باشید که هنگام آزمایش مایعات گرم باید مراقب باشید.

اگر از دستگاه اتوماتیک یا لوله بخار برای کف کردن شیر خود استفاده می کنید ، بهترین دما برای یک قهوه گرم خوب بین 60 تا 70 درجه خواهد بود. هر چیزی که خیلی گرمتر از آن باشد و شیر بتواند شروع به سوختن کند ، نوشیدن هم نامرتب است و هم خیلی دلپذیر نیست.

کدام روش کف سازی بهتر جواب می دهد؟

اینکه کدام روش برای شما بهتر جواب دهد به عوامل مختلفی بستگی دارد.

بزرگترین عامل بودجه است. بودجه کم فقط شما را تا اینجا به ارمغان می آورد ، بهترین گزینه انتخاب کف دست یا کف است. نتایج کاملاً خوب و ارزش پول است.

معایب اصلی این گزینه البته این است که شما باید در حین کار با دستگاه خود در تماس باشید که این کار می تواند مدت زمان زیادی طول بکشد.

اگر مایل به سرمایه گذاری کمی بیشتر در شیرخوار هستید ، می توانید دستگاهی خودکار / الکتریک انتخاب کنید که به شما امکان می دهد شیر را به راحتی ریخته ، شروع را فشار دهید و به کارهای دیگر خود ادامه دهید ، که بسیار راحت است.

اگر فومی می خواهید که همزمان شیر شما را گرم کند ، حداقل باید روی کف خودکار سرمایه گذاری کنید.

How to Froth Milk اولین بار در بررسی قهوه معتمد ظاهر شد.