کافه آسمون

چگونه می توان دانه های قهوه را بدون آسیاب خرد کرد

فهرست مطالب

چگونه می توان دانه های قهوه را بدون آسیاب خرد کرد

چیزهای زیادی در تهیه قهوه وجود دارد که فقط افزودن آب داغ به یک قاشق دانه آماده از طریق مسنجر در یک فنجان ، هم زدن آنها و امید به بهترین چیزهاست.

تهیه یک فنجان جاوا نوعی هنر است که نیاز به صبر ، کوشش و اعتماد به این واقعیت دارد که می دانید اگر می خواهید تمام لذت و طعم و مزه را در هر مولکول قهوه تجربه کنید ، باید از راه قلب و بدون آن عمل کنید. رزرو.

به هر حال ، یک فنجان قهوه خوب می تواند شما را برای روز آماده کند ، در حالی که یک فنجان قهوه بد می تواند آن را قبل از شروع آن خراب کند.

هر فنجان خوب جو با همان مواد اولیه ، دانه های قهوه شروع می شود.

چگونه می توان دانه های قهوه را بدون آسیاب خرد کرد

تا زمانی که از دانه های با کیفیت برای تهیه قهوه خود استفاده می کنید ، همه موارد دیگر باید در جای خود قرار بگیرند و شما بتوانید آرام باشید و از شادی عمیق و غنی که هر لقمه دم کرده شما به تدریج روح شما را پر می کند ، لذت ببرید.

اما اگر آسیاب قهوه ندارید چه می کنید؟ اگر نمی توانید دانه هایی را که باید با آن کار خرد کنید ، یک فنجان قهوه عالی درست کنید؟

حقیقت این است که شما برای تهیه دانه های عالی قهوه واقعاً به آسیاب نیاز ندارید. البته داشتن آن بسیار خوب است ، اما برای تهیه فنجان قهوه صبحانه لازم نیست که دانه های خود را خرد کنید.

و ما چهار روش ساده برای آسیاب کردن دانه های قهوه بدون نیاز به هزینه اضافی افزودن چرخ آسیاب قهوه به پیشخوان آشپزخانه خود را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

آنها را مخلوط کنید ، خرد کنید

اگر قبلاً به یک غذاساز یا مخلوط کن مسلح شده اید ، پس آماده هستید که به اندازه نیاز قبلی قهوه را آسیاب کنید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مقدار دلخواه دانه های قهوه را به مخلوط کن خود اضافه کنید (قانون اساسی این است که برای هر فنجان قهوه ای که درست می کنید ، برای تهیه آن باید یک قاشق غذاخوری لوبیا خرد کنید) ، تنظیم ضربان قلب را روشن کنید ، شروع را فشار دهید و عقب بروید و اجازه دهید مخلوط کن شما کار کند.

مخلوط کردن دانه های قهوه تقریباً همان نتایج آسیاب کردن را به دست می آورد و هنگامی که مخلوط کن شما تمام شد ، قهوه آسیاب شده در آن باید تقریباً یکدست شود ، این بدان معناست که شما قادر خواهید بود هر اتم عطر و طعم را از آن استخراج کنید ، صرف نظر از اینکه جوشانده باشید لیوان اول ، دوم یا پنجم روز.

با این حال ، دانه های قهوه و گرانول ها موذی هستند و می توانند در غیر منتظره ترین مکان ها راه خود را پیدا کنند و راه خود را پیدا کنند ، بنابراین اگر قصد دارید دانه های خود را بجای آسیاب کردن مخلوط کنید ، مطمئن شوید که می توانید میکسر خود را با دقت تمیز کنید.

تمام دانه ها و گرانول های دیگر می توانند و به مرور جمع می شوند و آچار قهوه ای شکل را در مخلوط کن شما می اندازند و آن را مسدود می کنند ، که این باعث سوختن موتور می شود.

اما تا زمانی که مراقب باشید و برای تمیز کردن کامل مخلوط کن خود وقت بگذارید ، کار شما تمام خواهد شد و می توانید دانه های قهوه را تا زمانی که می خواهید مخلوط کنید.

ملات و ملات

آیا به خاطر دارید که در مورد صبر ، که کلید اصلی تهیه یک فنجان خوب قهوه است ، چه گفتیم؟

خوب ، اگر روش آسیاب دانه های قهوه را دنبال کنید ، مقدار زیادی از آن نیاز خواهید داشت ، اما در آخر ارزش آن را خواهد داشت.

به مقدار لازم دانه هایی را که می خواهید در یک فنجان چرخ کنید اندازه بگیرید (قانون یکسان است ، برای هر فنجان قهوه ای که می خواهید درست کنید یک قاشق غذاخوری لوبیا) ، و سپس دانه ها را به یک بار قاشق به گلدان و ملات اضافه کنید و شروع به خرد کردن کنید.

هرچه دانه های بیشتری در ملات بریزید مدت زمان بیشتری طول می کشد تا آنها را با چکش خرد کنید.

ما فهمیدیم که موثرترین و راحت ترین راه برای آسیاب کردن قهوه این است که یک بار قاشق غذا خوری انجام دهید و بعد از اینکه آسیاب کردن هر قاشق لوبیا را انجام دادید ، قهوه آسیاب شده را در دستگاه قهوه ساز خود بریزید و مراحل را تکرار کنید تا اینکه آسیاب را تمام کنید و آماده شروع پخت و پز هستید.

فشار دادن دست

اگر شما عاشق گذران وقت در آشپزخانه خود ، تهیه وسوسه های آشپزی و غذاهای لذیذ بسیاری هستید ، در این صورت احتمالاً یک پرس سیر یا یک چرخ دستی در زرادخانه پخت و پز خود خواهید داشت.

این روش چندین مشکل دارد که باید آنها را برطرف کنیم. دانه های قهوه بسیار سخت تر از سیر و گوشت چرخ کرده هستند ، بنابراین اگر قدرت جدی در دست شما نیست ، ممکن است عاقلانه تر باشد که از روش خرد کردن دستی دور شوید تا از آسیب احتمالی جلوگیری کنید.

مشکل دوم این است که ممکن است لازم باشد که دانه ها را چند بار از طریق فشار انتخاب شده بچرخانید تا مطمئن شوید پایه کافی کافی نیست تا قهوه عالی درست کند.

خرد شده توسط یک رول

روش مورد علاقه ما برای آسیاب کردن دانه های قهوه بدون آسیاب قهوه خرد کردن با وردنه است. مقدار حبوباتی را که می خواهید برای پخت و پز استفاده کنید اندازه بگیرید و آنها را در یک کیسه زیپ دار قرار دهید ، سپس آن را مهر و موم کنید و مطمئن شوید که تمام هوای کیسه را خارج کرده اید.

کیسه را روی پیشخوان آشپزخانه قرار دهید و سپس با وردنه چند حرکت خوب (برای شکستن دانه ها) انجام دهید.

هنگامی که شکستن حبوبات را تمام کردید ، از یک وردنه استفاده کنید تا بقیه لوبیاها را به آرامی و روش خرد کنید ، آنها را روی کیسه به عقب و جلو بچرخانید تا زمانی که مطمئن شوید دانه ها به اندازه کافی کوچک نیستند تا شروع به پختن کنید.

سپس گرانول ها را به دستگاه فیلتر خود اضافه کنید ، دکمه شروع را فشار دهید و آرام باشید و آماده لذت بردن از طعم عالی قهوه تازه دم شده شوید.