کافه آسمون

یک صحنه تفت دادن قهوه و قهوه در سنگاپور؟ اطلاعات بیشتر!

فهرست مطالب

قهوه بخش عظیمی از میانگین روز سنگاپور است.

از پرندگان اولیه که قهوه خود را در خانه دم می کنند ، تا پدر و مادر بی حال که دوز روزانه قهوه خود را از کافه ها دریافت می کنند ، بسیاری از ما نمی توانیم بدون یک فنجان قهوه خوب شروع به کار کنیم!

با ورود به دهه جدید ، طی ده سال گذشته تعداد کافه ها ، کباب های قهوه و خدمات اشتراک قهوه در سنگاپور به طرز چشمگیری افزایش یافته است. تهیه یک فنجان خوب قهوه ، تهیه شده توسط یک قهوه باریستا یا در راحتی منزل ، از همیشه آسان تر بود. اما آیا هنوز هم آن روزها را به خاطر دارید که “کپی” شما در جوراب های قهوه ساخته شده و در یک کیسه پلاستیکی شفاف با نخ ریخته شده است؟


قهوه تخصصی علیه “کوپی”

در مقایسه با یک فنجان نیزه معمولی ما که با دانه های روبوستا درست می شود ، یک فنجان قهوه مخصوص از دانه های عربیکا استفاده می کند. دانه های قهوه عربیکا از کیفیت بالاتری نسبت به دانه های روبوستا برخوردار هستند زیرا فرآیند دقیق نمره گذاری توسط متخصصان قهوه را طی کرده اند.

دوستداران قهوه علاوه بر تفاوت در کیفیت ، می توانند دانه های مورد علاقه خود را با توجه به نوع کباب ، منشا ، اسیدیته و حتی احساس دهان انتخاب کنند!


رشد بو دادن قهوه و قهوه

با سفر بهتر جامعه ، در معرض فرهنگ های مختلف قهوه قرار گرفته و به نوبه خود بدنبال تلاش های بهتر برای نوشیدن قهوه در وطن خود هستیم. زنجیره های معروف قهوه مانند استارباکس ممکن است دیگر سلیقه ما را برآورده نکند. با افزایش تقاضا برای قهوه های ویژه ، کافه ها و ماکارونی قهوه به سرعت در حال رشد هستند تا نیاز قهوه را برآورده کنند. برای مطابقت با چشم انداز همیشه در حال تغییر ، کافه ها و قهوه سازها دائماً در حال بررسی روش های جدید برای جلب رضایت مشتریان خود هستند.

در پرک ، ما تضمین می کنیم که تازه ترین قهوه را که درست از نظر اخلاقی تولید می شود ، درست در آستان خود دریافت می کنید. قهوه شما هر دوشنبه و چهارشنبه به سفارش تازه تفت داده می شود و ظرف 48 ساعت به شما تحویل داده می شود! اکنون لازم نیست هر روز بدون اصلاح کافئین شروع کنید. علاوه بر این ، هزینه هر فنجان قهوه ما بسیار کمتر از یک فنجان کافه برای شما خواهد بود!

همچنین قرار گرفتن در لیست بهترین های سنگاپور برای “بهترین قهوه جوشان سنگاپور 2020” برای ما بسیار جالب است. اکنون پست وبلاگ آنها را بررسی کنید!