کافه آسمون

سیلو قهوه چیست

فهرست مطالب

سیلوهایی برای نگهداری دانه های قهوه سبز و برشته شده برای محیط برشته کاری حرفه ای شما سیلو قهوه چیست ، Rostfrei Steels طراحی سیلو قهوه ایده آل را برای ذخیره دانه های قهوه ارائه می دهد. سیلوهای قهوه محفوظ ما مطابق با نیاز مشتری ساخته می شوند و بالاترین استانداردهای کیفیت را برآورده می کنند.

ما مجموعه بزرگی از سیلوهای کف مسطح و سیلوهای ته قیف را داریم که با تکنیک های ساخت پیشرفته طراحی شده اند تا اهداف ذخیره سازی شما را برآورده کنند. سیستم ذخیره سازی غلات ما از سیلوهای ذخیره غلات، سیستم های نظارت و سیستم های اتوماسیون تشکیل شده است. بهترین سیلو قهوه در کلاس ما از دانه های قهوه در برابر سیاه زخم قارچی محافظت می کند و کارایی را افزایش می دهد.

سیلوهای صنعتی دانه قهوه

سیلوهای صنعتی دانه قهوه Toper R&D بدون توجه به ظرفیت آنها، ذخیره سازی باکیفیت دانه های قهوه سبز و بو داده را به کارآمدترین روش تضمین می کند. تاپر سیستم هایی را برای پردازش انواع قهوه در آب و هوا و شرایط تولید متفاوت در پنج قاره طراحی و تولید می کند و از مناسب ترین ذخیره سازی حجم های مختلف دانه های قهوه سبز و بو داده اطمینان می دهد. تاپر همچنین مناسب ترین سیلو و اتوماسیون ذخیره سازی و یکپارچه سازی را برای کارخانه های فرآوری جدید طراحی شده و موجود طراحی می کند.

  • اتوماسیون و یکپارچه سازی ذخیره سازی برای طرح های جدید و کارخانه های پردازش موجود
  • انواع قهوه را در آب و هوا و شرایط تولید متفاوت در بیش از 5 قاره تجربه کنید.

مزایای سیلو قهوه

بهترین شرایط نگهداری:

سیلوهای قهوه به راحتی با حفظ دما شرایط نگهداری بهینه دانه ها را حفظ می کنند. آنها همچنین از غلات در برابر حشرات و آفات محافظت می کنند.

سیالیت:

سیلوهای قهوه فضای کمتری را اشغال می کنند، بنابراین می توان آنها را به راحتی در هر مکانی نصب کرد. سیلوها سبک‌تر هستند و مونتاژ آن کم‌هزینه‌تر است.

  • ذخیره سازی کافی مواد غذایی
  • عایق حرارتی ضد حشرات
  • سفارشی ساخته شده
  • سیستم نظارت
  • ساختار سقف مقطع جامد ویژه
  • استحکام کششی بالا

هوادهی بهتر:

در مقایسه با ذخیره سازی بتن سنتی، سیلوهای فولادی برای تهویه بهتر مناسب هستند زیرا جریان هوای بهتری را ارائه می دهند. سیلوهای فولادی کمترین تأثیر را تحت تأثیر دمای بیرونی قرار می‌دهند و حفظ دمای مناسب برای دانه‌ها را آسان‌تر می‌کنند.
ویژگی های مهم سیلوهای قهوه

توجه: ما به بزرگترین منطقه آسیا خدمت می کنیم و سیلوهای ذخیره قهوه را با موفقیت در آفریقا، سریلانکا، نپال، بنگلادش، بوتان، ویتنام، میانمار، کامبوج، تایلند، کویت، بحرین، قطر، عربستان سعودی و موارد دیگر نصب کرده ایم. .