کافه آسمون

بهترین ترازو برای قهوه 2021

فهرست مطالب

بهترین ترازو برای قهوه 2021

فلس های قهوه علاوه بر ریختن چند قاشق غذاخوری قهوه در یک کافه ، برای هر متخصص قهوه یا هر کسی که می خواهد قهوه خود را بنوشد ضروری است.

با ظهور قهوه تخصصی ، هزاران باریستای خانگی و افرادی در سراسر جهان ظاهر شدند که یاد گرفتند از کیفیت قهوه تخصصی قدردانی کنند.

قبل از اینکه قهوه به آشپزخانه شما برسد ، سفری باورنکردنی را دنبال کرد ، که با دقت و با هر حرکت دنبال می شود. قهوه در تمام طول سال در چندین منطقه قهوه زار رشد می کند و فقط زمانی که گیلاس قهوه به اندازه کافی رسیده باشد تا بتوان آن را چید ، برداشت می شود. به همین دلیل این یک کار پرزحمت است: ممکن است لازم باشد هر درخت قهوه در طول هر برداشت شش بار مورد بازرسی قرار گیرد تا اطمینان حاصل شود که فقط گیلاس های رسیده قهوه برداشت می شود.

پس از انتخاب گیلاس ، آن را بسته به روش ترجیحی کشاورز ، دفع ، خشک و فرآوری می کنند. مدتی فرآوری می شود تا اینکه به صادر کننده ، وارد کننده و در دمای کنترل شده پخته شود. سپس کباب ، دانه ها را به نرمی به نرمی که به بهترین وجهی ویژگی های قهوه را قبل از استراحت و فروش آن به شما تأخیر می دهد ، کباب می کند.

برای افرادی که قهوه نمی نوشند ، اندازه گیری قهوه ممکن است کمی کسل کننده به نظر برسد ، اما آنقدر شرم آور است که قهوه را فقط برای اینکه در آخرین مانع زیاد یا کم استخراج شود ، با دقت انتخاب ، تقطیر و بو داده است.

ایجاد اسپرسوی کامل

ترازوی قهوه اسپرسو

مقدار معمول قهوه مورد استفاده برای اسپرسو مضاعف که در کافه ها سرو می شود 18 گرم تا 21 گرم است ، اما این بسته به اندازه سبد شما متفاوت است ، زیرا بعضی از آنها فقط 15 گرم تا 12 گرم قهوه دارند.

بهترین ترازو برای قهوه

فلس های قهوه ای که توصیه می کنیم

اگر می خواهید بازی قهوه خود را بهبود ببخشید و به دنبال بهترین مقیاس های قهوه هستید ، در اینجا چند مورد را توصیه می کنیم:

ترازوی قهوه ERAVSOW با تایمر

ترازوهای eravsow برای قهوه

قیمت را در آمازون بررسی کنید

ترازوی قهوه Eravsow یک مقیاس حرفه ای قهوه با عملکرد وزن و تایمر است. دوستداران قهوه با قطره دستی آنها را دوست دارند – مقیاس قهوه به حفظ سبک زندگی دوستداران قهوه کمک میکند. ترازو و تایمر دو ابزار اساسی آشپزخانه را به شما کمک می کنند تا ضمن صرفه جویی در فضای آشپزخانه ، به طور مطمئن دستور العمل ها را دنبال کنید.

TIMEMORE مقیاس قهوه دیجیتال با آینه مشکی با تایمر اسپرسو

مقیاس قهوه هم زمان

قیمت را در آمازون بررسی کنید

مقیاس های قهوه دیجیتال Timemore برای چشم عالی هستند و روی دسک تاپ عالی به نظر می رسند. ارزانترین نیستند ، اما از بهترین و بیشترین بررسی در آمازون هستند ، به این معنی که این مقیاس ها واقعاً بسیار خوب هستند.

ترازوی قهوه دیجیتال Bemece با تایمر

ترازو قهوه bemece

قیمت را در آمازون بررسی کنید

ترازوی قهوه Bemece از طراحی باریک و قابل حمل برخوردار است. اندازه آنها کوچک است و ابعاد آنها فقط 7.3 5. 5.1 1.2 1.2 اینچ است. آنها بسیار جمع و جور هستند ، و آنها را برای استفاده در خانه ، آشپزخانه ، کافه ها ، آزمایشگاه و داروخانه و سایر مکان ها ایده آل می کند.

آنها بسیار کم مصرف هستند و اگر بعد از 2 دقیقه استفاده نشوند ، به طور خودکار خاموش می شوند. درک و کنترل آنها آسان است و دارای نور پس زمینه هستند ، بنابراین در صورت کم نور بودن نور یا تاریک شدن اتاق هنوز می توانید دکمه ها و غیره را مشاهده کنید. باتری ها برق این مقیاس ها را تأمین می کنند و در هر خرید شامل آن می شوند.

مقیاس قطره قطره ای قهوه Bemece از مقیاس های شما در برابر درجه حرارت و مایعات بالا محافظت می کند و باعث افزایش عمر مقیاس الکترونیکی قهوه می شود.

تشک ضد لغزش مقیاس قهوه شما را در جای خود نگه داشته و استفاده از آن را آسان می کند. قبل از استفاده حتماً فیلم محافظ را از صفحه نمایش خارج کنید.

TIMEMORE Black Mirror مقیاس اصلی قهوه زمان بندی خودکار دیجیتال برای ریختن

ترازوی قهوه سیاه

قیمت را در آمازون بررسی کنید

برای باریستاها و دوستداران قهوه ، مقیاس قهوه آینه ای Timemore بهترین انتخاب است.

او می تواند روند تولید را به طور دقیق کنترل کند ، تهیه قهوه خوشمزه را آسان تر کند و اوقات با کیفیت را با خانواده و دوستان خود صرف قهوه کند.

مقیاس قهوه TIMEMORE دارای مشخصات زیر است:

  • سبک زیبا و ساده ، ایده آل برای یک خانه مدرن.
  • همزمان سازی دقیق و نمایش وزن توسط یک طراحی القایی با دقت بالا تضمین می شود.
  • وزن آن برابر با 0.1 گرم است ، که امکان تهیه دقیق تر قهوه را فراهم می کند.
  • سکوی توزین قهوه با روکش مات که در برابر خراش ، مقاوم در برابر سایش و ماندگاری بیشتری نسبت به عناصر قابل مقایسه دارد.
  • باتری لیتیوم قابل شارژ با ظرفیت 1600mAh و ماندگاری باتری تا 10 ساعت.
  • سبک شارژ USB مناسب که می تواند در هر زمان و از هر مکان شارژ شود.
  • عایق حرارتی سیلیکونی و یک پد ضد آب برای خشک نگه داشتن میز ، تمیز و بهداشتی قرار دادن آن است.

مقیاس قهوه KitchenTour با تایمر – مقیاس با دقت بالا برای ریختن اسپرسوی قطره ای

ترازوی توریستی آشپزخانه

قیمت را در آمازون بررسی کنید

مقیاس های قهوه KitchenTour EK6002 جدیدترین فناوری های توزین دقیق را با ظرفیت 0.3 گرم تا 3000 گرم برای کمک به شما در اندازه گیری و تهیه یک فنجان استثنایی قهوه با دقت دقیق تعریف می کنند.

این ترازوی الکترونیکی قهوه دارای یک تایمر برشته شده و مقیاس مخصوص قهوه شما است ، که از سازگاری هر فنجان اطمینان حاصل می کند. شما می توانید از ترکیب Tare برای ترکیب دقیق مواد و ترکیبات مختلف ، مانند پودر قهوه و آب ، در یک ظرف استفاده کنید تا دم کرده دقیق تر و راحت تر شود. همچنین دارای تایمر 120 ثانیه ای و تایمر هشدار دهنده باتری کم است.

این مقیاس ها عبارتند از:

  • سلام
  • دقیق
  • بی خطر
  • کاربر پسند

این ترازوی دیجیتال آشپزخانه با یک پلت فرم ABS با کیفیت بالا و یک قاب قوی و ساده برای تمیز کردن و نگهداری ساخته شده است.

مقیاس قطره ای CoffeeTour با دقت بالا به شما امکان می دهد بین واحدهای g ، oz و ml برای اندازه گیری جامدات ، مایعات و پودرها تبدیل شوید. دکمه های لمسی نیز به زیبایی و خلوص طراحی کمک می کنند. توزین با صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه با نور پس زمینه آسان و سریع است.

برای استفاده در کافه ها و خانه ایده آل است و به شما امکان می دهد قهوه و آب خود را تا دهم گرم اندازه بگیرید. به لطف تایمر تعبیه شده مجبور نخواهید شد از قسمت قهوه دور شوید.

ترازوی دیجیتال Coffee Gator با تایمر و نمایشگر LCD بزرگ

ترازوی دیجیتال

قیمت را در آمازون بررسی کنید

آن را به درستی درک کنید و از مزایای آن بهره مند خواهید شد. تهیه قهوه ای که لبخند به لب افراد بیاورد از نظر وزن و زمان نیاز به دقت دارد. این مقیاس چند منظوره قهوه به لحاظ ارگونومی طراحی شده است تا هر بار قهوه ای عالی ارائه دهد.

برای قهوه طراحی شده است ، اما می تواند برای (تقریبا) هر چیزی استفاده شود. مقیاس های Coffee Gator گزینه ای یکپارچه برای اندازه گیری غلات ، لجن ، آشپزی ، جواهرات و غیره است. از پخت و پز تا پخت ، یک قطعه کیک با آنهاست ، زیرا از 0.1 گرم تا 3 کیلوگرم قابل اطمینان هستند.

آنچه شما نیاز دارید هیچ چیز نیست. باتری ها در بسته بندی گنجانده شده اند. ترازوها توسط یک بالشتک و پایه لاستیکی ضد لغزش محافظت و تثبیت می شوند. اندازه گیری وزن ، زمان و مایع (در واحد های امپریالیستی و متریک) در صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه بسیار روشن به وضوح قابل مشاهده است.

قهوه بهتر بنوشید

تولید دم در حال تبدیل شدن به یک فعالیت سرگرمی در این مقیاس است. همه تجهیزات موجود در یک وزن (g / oz) ، حجم آب (l / fl oz) را اندازه گیری می کنند و تا آماده شدن پخت و پز ، دقیقه ها را می شمارند. اگر بازی قهوه خود را تقویت می کنید ، انتظار لبخندهای بیشتری در هر فنجان را داشته باشید.

نتیجه

ALl از مقیاس های قهوه فوق به اندازه کافی مناسب است تا اندازه گیری های مناسب را برای ایجاد یک دم مناسب ایجاد کند. بهترین عملکرد و بهترین مقیاس قهوه باید مقیاس قهوه Eravsow باشد ، همراه با دو باتری aaa است و آنها مقیاس قهوه خوبی هستند که می توانند به عنوان مقیاس آشپزخانه نیز استفاده شوند

اکنون که شما می توانید قهوه و اسپرسو درست کنید همانطور که باریستا در کافه انجام می دهد – برای تهیه یک دم کامل هرگز مجبور به ترک خانه یا کار نخواهید شد.

صفحه وبلاگ ما را بررسی کنید که در آن شما با بهترین روش دم ، بهترین دستگاه اسپرسو در سال 2021 و بسیاری از مقالات عالی قهوه آشنا خواهید شد تا همه چیزهای جدید ، مدرن و محبوب در جهان قهوه را الهام گرفته و به شما اطلاع دهد.