کافه آسمون

قهوه کتو چیست؟ – گورو قهوه کاردستی

فهرست مطالب

قهوه کتو تولید کتون در بدن را افزایش می دهد ، که باعث تجزیه چربی ها می شود ، که منجر به افزایش انرژی جسمی و تمرکز ذهنی شدیدتر می شود

اگر به دنبال شروع رژیم کتو هستید ، ممکن است از خود بپرسید که چگونه این امر می تواند روی روال قهوه صبحگاهی شما تأثیر بگذارد. شاید درباره قهوه کتو شنیده باشید و فکر کنید که چگونه می تواند به شما کمک کند. در یک لحظه من از همین موضوع تعجب می کردم ، بنابراین برای کشف این موضوع تحقیق کردم.

اگر می خواهید نوشیدن قهوه کتو را شروع کنید ، نکاتی وجود دارد که باید قبل از مصرف آنها بدانید.

آیا قهوه کتو به کاهش وزن کمک می کند؟

قهوه کتو چربی سوزی را افزایش می دهد ، که عوارض جانبی اضافی کاهش وزن نسبتاً سریع را به همراه دارد ، زیرا فردی که غذا می خورد در واقع احساس سیری می کند ، از گرسنگی راضی است و با میل کمتری به انتخاب غذاهای ناسالم و نوشیدنی دست و پنجه نرم می کند.

حامیان همچنین در مورد تقویت ذهنی و تمرکز ناشی از آن و افزایش انرژی جسمی صحبت می کنند ، که اینها نیز م componentsلفه هایی هستند که از درج مناسب رژیم کتو ناشی می شوند.

هیچ چیزی کتو در خود قهوه وجود ندارد. این مکمل ها هستند – کره و روغن MCT – که باعث می شود تعقیب کنندگان کتو تعداد کالری مناسبی از چربی دریافت کنند و بنابراین وارد کتوز شوند.

قهوه کتو یکی از مواد تشکیل دهنده رژیم کتو است ، زیرا نقطه رژیم رژیم کتوژنیک ، که برای کاهش وزن طراحی شده است ، نتیجه تولید کتون از چربی بدن در بدن است.

دریافت کتون از هر دو ذخیره بدن موجود و همچنین مصرف چربی های غذایی امری کلیدی است ، زیرا مصرف زیاد چربی میزان چربی سوزی بدن را محدود می کند و باعث افزایش ذخایر چربی بدن می شود!

با توجه به همه اینها ، به خاطر داشته باشید که تصمیم برای افزودن ساده قهوه کتو به رژیم غذایی غیر کتو و منظم منجر به کاهش وزن نخواهد شد و ممکن است عکس این عمل باشد.

اضافه کردن روغن تغذیه شده با چمن مطمئناً چربی اشباع اضافی اضافه می کند ، اما افزودن این چربی ها بدون کاهش کربوهیدرات ها بدن را درگیر کتوز نمی کند. هنگامی که رژیم سخت کتو را دنبال می کنید ، قهوه کتو می تواند برای بدن شما مفید باشد.

در مورد گزینه های قهوه Keto ، شما می توانید فنجان یا قابلمه قهوه خود را درست کنید و کمی کره ، روغن MCT یا روغن نارگیل به آن اضافه کنید و انواع فوری بیشتری از پودر برای فروش وجود دارد.

دستیابی به کتوز زمان می برد و برای انواع مختلف بدن و آنچه در داخل آنها اتفاق می افتد متفاوت است ، از جمله عواملی مانند سطح تناسب اندام ، رفتار قبلی رژیم غذایی ، آرایش ژنتیکی ، میزان دقت رژیم کتو و غیره.

کتوز چیست؟

کتوز زمانی اتفاق می افتد که بدن شما هم ذخایر چربی موجود در بدن را تجزیه کرده و هم چربی های رژیمی را که اخیراً مصرف کرده اید ، چربی ها را به عناصری تبدیل می کند که دانشمندان آنها را کتون می نامند.

به طور کلی ، رژیم کتو بر کاهش کربوهیدرات های مصرف شده و در عوض ، پر کردن انواع خاصی از چربی تأکید دارد ، که به بدن اجازه می دهد با اطمینان به حالت کتوز برسد.

با رسیدن کتوز ، سیستم چربی سوزی فرد برای تولید انرژی ابتدا به جای قند (معمولاً کربوهیدرات) به چربی متکی می شود.

اگرچه رژیم کتو بر میزان کم کربوهیدرات ، محدودیت شدید مصرف کربوهیدرات متمرکز است 20 کربوهیدرات خالص یا کمتر در روز also همچنین قابل توجه است که قصد رژیم کتو برای ورود عمدی به حالت کتوز ، شرایطی که نیاز به آموزش منظم دارد ، رژیم کتو را از رژیم کم کربوهیدرات متفاوت می کند.

رژیم کتو خصوصاً جدید نیست و از درمان پزشکی عصبی برای شرایطی مانند تشنج و احتمالاً به نفع شرایط مغز و اعصاب مغزی مانند آلزایمر و بیماری پارکینسون ناشی می شود. اخیراً ، وقتی رژیم کتو به عنوان یک روش رژیم غذایی برای کاهش وزن مورد توجه قرار گرفت.

مطالعه رژیم کتو

مطالعه ای انجام شد که در آن 19000 رژیم غذایی رژیم غذایی مایع با چربی بالا را در طول زمان دریافت کردند و در آن میانگین کاهش وزن شرکت کننده بیش از 20 کیلوگرم و کاهش وزن دائمی بیش از یک سال بود. به غیر از کاهش وزن ، خستگی تنها عارضه جانبی گزارش شده و ناچیز است.

رژیم کم کربوهیدرات ، پرچرب و پروتئین متوسط ​​باعث می شود بدن چربی برای سوخت مصرف کند ، نه برای گلوکز ، که معمولاً منبع انرژی بدن است و از کربوهیدرات ها تولید می شود.

برخی افراد رژیم کتو را به عنوان یک رژیم غذایی پرچرب توصیف می کنند که بدن و مغز شما را تغذیه می کند. اما همانطور که می دانیم انواع مختلفی از چربی وجود دارد و تصمیم گیری دقیق در مورد چربی ها در رژیم کتو بسیار مهم است ، خصوصاً از آنجا که شروع به بررسی قهوه کتو خواهیم کرد.

افرادی که با موفقیت قهوه کتو را در برنامه روزانه یا تقریباً روزانه خود قرار می دهند ادعا می کنند که به آنها کمک می کند تا سریعتر به کتوز برسند ، بنابراین ، همانطور که در بالا گفته شد ، وضعیت متابولیک به بدن اجازه می دهد چربی را برای انرژی و اثر طبیعی نسبتاً سریع کاهش وزن بسوزاند.

با استفاده از کتو ، چربی بیشتر با سوخت بیشتری برابر است ، اما باید در درک و تفسیر این مانترا ساده سازی شده دقت کنید و مانند اکثر راه حل های غذایی ، همیشه توصیه می شود که اهداف خود را با یک پزشک معتبر و آگاه و / یا یک متخصص تغذیه ثبت شده در میان بگذارید.

با کربوهیدراتهای محدود شده توسط رژیم کتو ، بدن شروع به تجزیه ذخایر چربی می کند ، در حالی که کبد کتون تولید می کند ، این یک ترکیب آلی است که به عنوان نوعی منبع ذخیره سوخت استفاده می شود. از آنجا که بدن شما چربی های بیشتری را برای تأمین انرژی مورد نیاز خود می سوزاند ، ایده این است که بدن شما به طور طبیعی شروع به کاهش وزن می کند.

همچنین می توانید با مصرف غذاهای پرچرب یا نوشیدنی هایی مانند قهوه کتو ، کتون هایی برای تغذیه بدن دریافت کنید.

چگونه قهوه بر کتوز تأثیر می گذارد

هنگامی که قهوه کتو را به روش مناسب و مناسب بدن خود تهیه و مصرف می کنید ، هنگام ساخت و ترمیم پروتئین های حیاتی از طریق آمینو اسیدهای ضروری و پپتیدهای کلاژن ، ضمن شارژ مجدد بدن و مغز ، باید چربی سوزی بیشتری داشته باشید. تولید کتون افزایش یافته است.

چه تفاوتی وجود دارد و چگونه قهوه کتو به رژیم کمک می کند ، در حالی که ناگهان چه تصوری از رذایل غذایی مورد علاقه مانند چربی های موجود در رژیم غذایی داریم. از مرز خارج می شوید؟ آیا مناسب کرم کتو برای قهوه پرچرب و پروتئین بالا و قهوه با محصولات لبنی است. نه ، کیفیت مهم است.

روی دانه های قهوه و چربی هایتان. شما دانه های قهوه غیر سمی و چربی های با کیفیت بالا می خواهید.

از آنجا که مصرف قهوه کتو از این اصل حمایت می کند که رژیم غذایی پرچرب به بدن کمک می کند زودتر به کتوزیس دست یابد ، بنابراین لازم است که در نظر بگیریم چه نوع چربی برای رژیم کتو و به ویژه قهوه کتو مفید است.

ترکیب قهوه کتو با روغن MCT

قهوه کتو معمولاً حاوی کره و کره با تری گلیسیرید با زنجیره متوسط ​​(MCT) است که نیازی به کبد برای پردازش آنها قبل از ورود به جریان خون نیست. این نوع چربی ها می توانند بلافاصله به کتون تبدیل شوند و سپس بلافاصله برای انرژی استفاده شوند!

علاوه بر این ، MCT پر می شود و بنابراین به افراد کمک می کند احساس سیری ، طولانی تر شدن داشته و از پرخوری جلوگیری کنند. اثرات چربی های موجود در قهوه کتو و کافئین طبیعی دانه های قهوه باعث می شود که رژیم غذایی کتو کاملاً خوب شود ، با مزایای اضافی:

  • واضح تر از نظر ذهنی
  • حضور ذهن و جسم بیدار
  • افزایش انرژی
  • گرسنگی کمتر
  • توانایی تمرکز ماندگارتر

به خاطر داشته باشید که بیش از حد قهوه کتو می تواند دقیقاً به نتایج معکوس منجر شود. یکی یک لیوان در روز و بیشتر توصیه می شود – لیوان مصرفی باید با کل وعده غذایی همخوانی داشته باشد ، و نه فقط به عنوان یک نوشیدنی که می توانید در کنار صبحانه یا غذای دیگر میل کنید. مصرف بیش از حد چربی و قهوه پر پروتئین می تواند منجر به افزایش وزن و مشکلات دستگاه گوارش یا استرس شود.

طرز تهیه قهوه کتو

دستور العمل های قهوه کتو

ایده آل برای رژیم کتو، قهوه کتو می تواند به شما کمک کند تا ساعت ها احساس سیری و رضایت داشته باشید و بسیاری از افراد قهوه کتو را به عنوان میان وعده و سپس ناهار کم کربوهیدرات انتخاب کنند.

مواد لازم برای قهوه کتو

  • 1 فنجان قهوه دم کرده
  • 1 قاشق غذاخوری روغن چمن خورده
  • 1 قاشق غذاخوری روغن MCT
  • شیرین کننده (اختیاری ، به عنوان مثال استویا).

این دستور العمل حاوی

  • 1 گرم پروتئین
  • 0 گرم فیبر
  • کمتر از 10٪ RDA برای هر ماده مغذی به جز ویتامین A ، ویتامین B2 و ویتامین B5 ، از 22-28٪ RDA

دستور قهوه کتو

پس از دمکردن یک فنجان قهوه ، کافی است قهوه دم کرده را به همراه سایر مواد در یک فنجان مخلوط کن قرار دهید. هنگام باز کردن فنجان مخلوط کن مراقب باشید. خوب است که از پایین شروع کنید و هر از چندگاهی درب آن را باز کنید و هر بار فقط یک فنجان را مخلوط کنید.

آن را فقط با نیمی از قهوه دم کرده و سایر موارد پر کنید (نگاه کنید به بالا – کره ، روغن MCT ، شیرین کننده ، کلاژن و غیره) برای حدود 10-15 ثانیه و سپس بقیه قهوه را روی آن بریزید ، دوباره هم بزنید تا آنجا کف خوبی است

قهوه کتو معمولاً حدود 440 کالری با 0 گرم کربوهیدرات و 51 گرم چربی (80٪ اشباع) تأمین می کند. بخاطر داشته باشید که وقتی رژیم روزانه خود را با قهوه و چربی جایگزین می کنید ، میزان کلی مواد مغذی رژیم غذایی را نیز کاهش می دهید.

مواد اختیاری قهوه کتو

سایر گزینه هایی که به شما کمک می کند تا قهوه کتو خود را به راحتی درست کنید ، مخلوط کردن آن با آب شیر یا مخلوط کن غوطه وری (مثلا از آمازون) با استفاده از یک فنجان قهوه بلند و دهان گشاد است.

برخی از افراد ترجیح می دهند از شیر نارگیل کامل یا کنسرو شده استفاده کنند زیرا حاوی چربی و پروتئین است و کف بسیار خوبی ایجاد می کند ، اما التهاب ناشی از خامه سنگین و شیر را به خطر نمی اندازد.

همچنین می توانید با کره کاکائو ، روغن بادام ، وانیل و حتی برخی از آنها کمی آووکادو به روز کنید. بعضی اوقات به دلیل فواید آن کمی نعناع اضافه کنید و بار دیگر دارچین سیلان که قند خون را تثبیت می کند.

همچنین می توانید کمی مخلوط چای سیاه و قهوه ، فلفل دلمه ای ، میخک ، زنجبیل تند ، زردچوبه ضد التهاب ، هل و / یا انیسون اضافه کنید!

چیزهای بیشتری وجود دارد … به آن فکر کنید! عصاره افرا با کیفیت بالا با یک شیرین کننده سالم ، همراه با خامه نارگیل زده شده و کمی چرای بیکن!

برخی افراد از کره نمک و برخی دیگر بدون نمک استفاده می کنند. شما گزینه های زیادی برای تهیه قهوه کتو دارید.

دستورالعمل های قهوه کتو ساده هستند ، اما همچنین می توانند بسیار انعطاف پذیر باشند ، با افزودن طعم ها و چربی های دیگر ، از جمله روغن نارگیل و طعم دهنده هایی مانند دارچین و وانیل و همچنین افزودن پپتیدهای کلاژن.

سخن پایانی

کتو و قهوه زره پوش

به آرامی اما مطمئناً ، مردم افسانه های قدیمی رژیم را کنار می گذارند و بار دیگر از مزایای سلامتی برخی از غذاهای تاکنون محبوب نبوده و لذت می برند ، در حالی که به خاطر دارند که سلامتی به زمینه ، کمیت و تفاوت های فردی بستگی دارد.

وقتی می خواهید قهوه کتو را بنوشید (یعنی دانه های قهوه برای چربی ها و پروتئین های خود استفاده کنید) و از قهوه کتو لذت ببرید!