کافه آسمون

قهوه موکا چیست؟

فهرست مطالب

قهوه موکا (معروف به قهوه موکا) قهوه شیرینی است که با ترکیبی از شکلات ، شیر بخارپز و اسپرسو تهیه می شود.

قهوه موکا جز essential اساسی هر کافی شاپ در ایالات متحده است. به نظر می رسد که مردم نمی توانند از این نوشیدنی قهوه شکلاتی سیر شوند. ما نیز آنها را سرزنش نمی کنیم. موکا تقریباً ترکیبی از دو غذای بسیار خوشمزه است.

بنابراین موکا قهوه چیست؟ آیا این کاری است که می توانید در راحتی خانه خود انجام دهید؟ اگر چنین است ، چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ خوب ، ما در اینجا در این صفحه به تمام این سوالات پاسخ خواهیم داد

چرا به آن قهوه موکا می گویند؟

قهوه موکا اکنون نامی است که به چندین نوع مختلف قهوه گفته می شود. ما در این صفحه فقط به یکی از آنها خواهیم پرداخت ، اما می خواهیم به هر دو تعریف کلمه اشاره کنیم. پس از همه ، ما می دانیم که شما اینجا هستید تا آنجا که می توانید در مورد دنیای هیجان انگیز قهوه یاد بگیرید!

برای مدت زمان طولانی ، قهوه موکا اصطلاحی بود که برای هر قهوه ای که از دانه های کاشته شده در المهای یمن تهیه می شود ، استفاده می شد. در حالی که یمن دیگر تولید كننده بزرگی قهوه نیست ، هنوز هم می توانید دریابید كه برخی از دانه های قهوه به عنوان “قهوه موكا” فروخته می شوند. با این حال ، می توانیم به شما اطمینان دهیم که اگر در اکثر کشورهای جهان به یک کافه بروید و موکا بخرید ، قهوه تهیه شده از این دانه ها دریافت نخواهید کرد. تعریف دوم کلمه را دریافت خواهید کرد.

امروزه معمولاً “موکا قهوه” برای نوشیدنی معروف به کافه موکا استفاده می شود. این یک نوشیدنی اسپرسو و شیر است که به عنوان شیرین کننده شکلات به آن افزوده است. بنابراین در اصل تلخی قهوه از شیرینی شکلات کمی از بین می رود.

تاریخچه قهوه موکا

وقتی صحبت از تاریخچه موکا مدرن قهوه می شود ، فقط می توان حدس زد. همه آنچه ما می دانیم در برخی از نقاط قبل از پایانقرن نوزدهم توسعه یافته است.آمریکایی (به ویژه بتی کرکر) ظاهر شد.

به طور کلی پذیرفته شده است که ترکیب اصلی قهوه و شکلات در ایتالیا ساخته شده است. به نظر می رسد بسیاری از مردم بر این باورند که قهوه هایی که در آن زمان از یمن خارج می شوند ، حاوی اندکی طعم شکلات هستند. بنابراین ، ممکن است کسی از این طعم شکلات لذت برده باشد و سعی کرده است که آن را در نوشیدنی بسیار بیشتر نشان دهد.

در این مرحله ، این فقط حدس و گمان خواهد بود. هیچ کس واقعاً ریشه واقعی قهوه موکا مدرن را نمی داند و بعید است که ما هرگز به این موضوع پی ببریم. در پایان ، نیازی به نوشتن دستور العمل توسط کسی نبود. این فقط یک جعل است. نسخه به راحتی می تواند از عضو خانواده به یکی از اعضای خانواده منتقل شود.

چگونه قهوه موکا درست کنید

هر کافه موکا قهوه خود را با روشی کمی متفاوت درست می کند. آنها از مواد مختلفی استفاده می کنند. آنها از روشهای مختلفی برای افزودن شکلات به مخلوط و غیره استفاده می کنند. با این حال ، نتیجه نهایی همیشه یکسان خواهد بود. در پایان ، یک نوشیدنی شکلاتی با اسپرسوی اضافه دریافت می کنید.

ما به شما دو دستور تهیه موکا قهوه می دهیم. اولین دستور ساده ترین روش خواهد بود. این به بهترین طعم قهوه موکا در جهان منجر نخواهد شد ، اما با این وجود برای مدتی نوشیدنی مناسبی تولید می کند. دستور دوم کمی پیچیده تر است ، اما حتی در این صورت می توانید با حداقل تجهیزات و مواد اولیه ، موکا قهوه درست کنید.

چیست دستور العمل اساسی تهیه موکا قهوه؟

وقتی می گویم این یک دستورالعمل اساسی برای موکا قهوه است ، واقعاً منظورم این است. تصفیه کنندگان قهوه ممکن است بخواهند اکنون برگردند. با این حال ، همانطور که گفتیم ، در پایان روز ، قهوه موکا در واقع فقط ترکیبی از شکلات ، شیر و اسپرسو است. بسیاری از افراد مایل به استفاده از طعم های پیچیده یا تکنیک های تهیه قهوه نیستند. آنها فقط چیزی زیبا و ساده می خواهند.

برای این دستورالعمل ، آنچه شما نیاز دارید موارد زیر است:

  • یک فنجان نوشیدنی شکلات گرم (ساخته شده با شیر)
  • یک یا دو شات اسپرسو

احتمالاً نیازی به توضیح نحوه انجام این کار نداریم. باید به اندازه کافی توضیحی باشد. فقط نوشیدنی شکلات گرم داغ خود را بردارید (می دانید که ما در دوران کودکی و زمستان چه نوع چیزهایی را می نوشیدیم) و اسپرسو را به آن اضافه کنید. تبریک می گویم ، شما اکنون قهوه موکا دارید. نه قهوه موکا با طعم عالی ، اما هنوز هم موکا.

کافه چیست دستور تهیه قهوه موکا؟

دستور غذای دوم موکا کمی به موکایی که می توانید در یک کافه معمولی خریداری کنید نزدیکتر خواهد بود.

برای این دستور العمل ، ما تصور می کنیم که شما یک دستگاه قهوه دارید که قادر به تهیه اسپرسو است. اگر این کار را نکنید ، پس می توانید قهوه سیاه قهوه را جایگزین اسپرسو کنید. البته به خاطر داشته باشید که طعم آن دقیقاً یکسان نخواهد بود.

برای این دستورالعمل به موارد زیر احتیاج دارید:

  • 2 عکس اسپرسو
  • 2 قاشق غذاخوری شربت شکلات مورد علاقه خود را
  • شیر بخار پز شده
  • شما یک فنجان قهوه دوست دارید

هر شربت شکلات باید خوب باشد. با این وجود سعی کنید بهترین توانایی خرید خود را داشته باشید. سعی کنید از شربت های شکلات که عطر و طعم اضافی دارند خودداری کنید. برخی از افراد شربت شکلات را با عصاره وانیل انتخاب می کنند و متوجه می شوند که این ماده واقعاً به طعم موکا کمک می کند. با این حال ، این یک موکا واقعی نیست.

متناوباً ، اگر می خواهید یک “فانتزی” واقعی از ساختن موکا بسازید ، می توانید به جای شربت شکلات از تراش شکلات استفاده کنید. اگر قصد رفتن به آن مسیر را دارید باید از حدود 3 قاشق غذاخوری تراش شکلات استفاده کنید.

هنگامی که مواد شما مونتاژ شد ، تهیه موکا واقعی آسان است:

مرحله ی 1 شربت شکلات را به فنجان قهوه خود اضافه کنید

گام 2 اسپرسو را در فنجان قهوه با شکلات درست کنید

مرحله 3 اسپرسو و شکلات را با هم مخلوط کنید

مرحله 4 شیر بخار پز یا جایگزین شیر را در بالا اضافه کنید.

مرحله 5 بنوش و لذت ببر

بعضی از افراد ممکن است ترجیح دهند خامه فرم گرفته را روی همه چیز اضافه کنند. اگرچه این یک نسخه استارباکس از موکا است تا موکا واقعی.

می توانید مقدار شربت شکلات و اسپرسو را که به مخلوط اضافه می کنید آزمایش کنید. اگر می خواهید مثلاً موکا شیرین شود ، شربت شکلات بیشتری اضافه کنید.

سخن پایانی

موکا یکی از متداول ترین نوع قهوه هایی است که با آن روبرو می شوید. هر کافه ای آن را ارائه می دهد. اگرچه این مخلوط نوشیدنی نسبتاً ساده ای است ، اما هر کافه ای روش منحصر به فرد خود را برای ایجاد آن دارد.

بنابراین ، توصیه می کنم که این نوشیدنی را در بیشتر مکان ها امتحان کنید. تعجب خواهید کرد که نوع شکلات استفاده شده یا حتی قهوه استفاده شده چقدر می تواند طعم این نوشیدنی فوق العاده را کاملا متزلزل کند.